Dokładnie rok temu, czyli co ma wspólnego Kominek z BFG 2013

Dokładnie rok temu uczestniczyłam w spotkaniu, na którym mogłam poznać, posłuchać i dowiedzieć się czym jest sztuka blogowania od samego Tomka Tomczyk znanego jako Kominek – tego najsłynniejszego, najbardziej wpływowego oraz najbardziej cierpliwego i konsekwentnego blogera, a także autora dwóch książek o tematyce blogów. Móc doświadczyć spotkania z innymi blogerami to bardzo ciekawe doświadczenie. To był mój pierwszy raz w świecie blogowym, gdzie mogłam poznawać i doświadczać – tam też poznałam się z Marysią z bloga oczekując – co zostało uwiecznione na fotografii. Dzięki temu spotkaniu połknęłam bakcyla nie tylko do pisania, bo aktualnie uwielbiam spotykać się z tak ciekawymi osobami jakimi są blogerzy, jestem dumna, że mogę być częścią blogosfery – bo to doskonała grupa pasjonatów, ludzi otwartych, kreatywnych i mających dużo do powiedzenia zresztą na każdy temat.
emocje1
Zawsze każde spotkanie przynosi dobre efekty, bo uczymy się nowych rzeczy, doświadczamy i poznajemy to co inni już mają za sobą – pierwsze kroki, pierwsze współprace, ale najważniejsze też wreszcie się poznajemy. To jest ogromna wartość dodana blogowania, można poznawać tak fantastycznych ludzi, którzy nie są bierni, którzy chcą swój czas na ziemi wykorzystać w 100 % i którym się to świetnie udaje.

Dokładnie rok temu …, ale dziś mamy również interesujące, ważne w świecie blogosfery wydarzenie – taram taram taram – (ok przecież każdy blogujący o tym wie) Blog Forum Gdańsk czyli interdyscyplinarna konferencja blogerów, forum wymiany opinii dla twórców najciekawszych blogów, naukowców, dziennikarzy. Prelegenci w tym roku są jak zawsze fantastyczni – sami zobaczcie – prelegenci bfg.

optymistyczne-pisanie
Rok temu napisałam również pisanie – blogowanie odnosząc się tym samych do najważniejszego wydarzenia polskiej blogosfery. W tym roku co prawda zgłosiłam uczestnictwo w BFG, ale … przełożyłam jednak spotkanie za rok. No w sumie możemy się spotkać za rok – Wiktorek będzie już dużym chłopcem 4,5- letnim, więc może się bawić z nami na całego, zresztą dzieci blogujących rodziców jest taka ilość, że można by małe kids party urządzić. Niech się maluch poznają! Mój Wiktorek wszystko już rozumie jeśli o blogi chodzi … i tak jak dziś powiedział do mnie – cytuję – „Mamusiu znowu te blogi”, a potem przy muzyce „Mamusiu tańcz”, więc jestem tego pewna, że za rok to już poimprezujemy razem, bo kto jak kto, ale mój syn to się zna na dobrej zabawie i blogach.

uczestniczka-1-min

Projekt szczęście czyli czas na pasję!
Blog to moja ogromna pasja, uwielbiam pisać, uwielbiam wyszukiwać w głowie pomysłów i to że przychodzą one do mnie w takich ilościach i z taką siłą, żałuję jedynie tego, że czasu jakby mam troszkę mało. Jadnak praca ta etatowa ma to do siebie, że absorbuje większość czasu jaki jest w każdej z 24h. Pasja ma jednak to do siebie, że powoduje to, iż sen nie jest potrzebny w dużych ilościach, więc tak najgorzej to nie jest. Wszak Optymistyczna Mama ze mnie jest, więc z każdej sytuacji tylko te pozytywne aspekty potrafię odnaleźć. Myślę, że to bardzo słuszna sprawa.
Czasu i tak ciągle nam brakuje, dlatego też wszystkich oczekujących na pewne wpisy i maile ogromnie przepraszam, ciągle o Was myślę i wreszcie się do nich zabieram, jestem zdania, że lepiej później lecz z wartościową treścią! A tak swoją drogą wiesz kto zarządza Twoim czasem?

Kończąc optymistycznym akcentem chciałabym zaprosić do zabawy przy rytmach niesamowicie pozytywnej, energetycznej muzycznej propozycji – Abby Abby! –  uwielbiam!

Życzę udanej zabawy i wartościowej wiedzy wszystkim, którzy właśnie bawią się w fantastycznym Gdańsku na Blog Forum Gdańsk 2013!
Do szybkiego zobaczenia.

podpis Optymistyczna

2 Comments

Dodaj komentarz