Sztuka blogowania

Kto inny jak nie on mógłby mówić o sztuce blogowania.
To on widział w pisaniu cel, on poświęcił czas i energię by to wyszło. I wyszło.
A mowa oczywiście o charyzmatycznym Kominku.

W  świecie blogosfery chyba wszyscy go znają. I chociaż ja poznałam go późno – ale chyba dobrze, bo nie wiem czy poprzednie treści by mnie przekonały do czytania – to cieszę się, bo wiem, że ten facet wie co mówi i co robi. Doświadczenie to on już ma.
Świetne jest to, że tym doświadczeniem chce się z nami podzielić i to za darmo. Korzystajmy więc, póki można. Niedługo tak łatwo być może nie być. Blogosfera się rozrasta i niedługo będzie się działo jeszcze więcej.

Szkolenie zorganizowało Cogitors na czele z przyjazną i sympatyczną Pauliną. Miło było poznać, po tym jak wcześniej do Ciebie pisałam jako do Cogitors, który zresztą dobrze mi się kojarzy, bo kiedyś czytałam czasopismo o podobnej nazwie – czy ktoś jeszcze pamięta dwutygodnik „Cogito” ? Ja zdecydowanie tak.

Skorzystałam z okazji i byłam aktywna – wiele pytań mnie męczyło i dręczyło, a na wiele z nich odpowiedzi otrzymałam. Jak na osóbkę, która chce dużo wiedzieć, a jak ma taką możliwość to ją wykorzystuje. Jako ta aktywna zabrałam z tego miejsca jeszcze coś po za wiedzą … eksperyment – z pierwszych rzędów dla aktywnych – poznajecie.

Zdobyłam również podpis na mojej książce … również dla mojego synka Wiktorka.
Po za wiedzą, którą doświadczyłam oraz autografem to zdobyłam co jeszcze. Nowe blogi do czytania i przeglądania, dzięki temu, że pytałam. Poznałam wielu z tak wielu z nas. Młodych rodziców z Gabi z Oczekując oraz Praktyczny Idealista, dziewczynę piszącą o relacjach damsko-męskich Chicamala, Panią Ekscelencję oraz miłą, siedzącą blisko mnie dziewczynę z PR. Dzięki rozmowie w trakcie poznałam także Prawnika na macierzyńskim oraz Rojó – który dzięki tym „znęcaniem” miał niezłą reklamę.
Ktoś chce się jeszcze tu przedstawić – to piszcie w komentarzach kto był.
Miło było Was poznać.

Reasumując bardzo dobrze wykorzystane godziny, które mam nadzieję uczynią moje życie jeszcze bardziej optymistyczne, a z pewnością pasjonuje. Sama takim je uczynię.

Tak naprawdę, to kim będziesz jutro i w przyszłości, zależy od Ciebie i od tego jakiego wyboru dokonasz już dziś. Wszystko zależy od nas samych.

