Projekt szczęście czyli czas na pasję

Idealny projekt szczęście.
Czy myślisz jak możesz poprawić swoje życie, jak stać się spełnionym człowiekiem?
Uważasz, że możesz zmienić coś by żyło się lepiej?

Oczywiście, że możesz.
Ale czy wiesz jak to zrobić?

Wreszcie wzięłam się za dokończenie książki, którą rozpoczęłam już dobre kilka miesięcy. Po prostu nie był na nią teraz czas. W Projekcie szczęście Gretchen Rubin – zatrzymałam się na wrześniu.
I bardzo dobrze.
Dziś otworzyłam na zakładce z przed miesięcy i o dziwo … jest o pielęgnowaniu pasji.
Ten miesiąc autorka poświęca na rozwijanie pasji. Pasji pisania, czytania i tworzenia swojego projektu szczęście.
projekt

Tak. To jest właśnie to. To impuls, który się we mnie budzi. Ja też rozwijam swoją pasję. Teraz jest ten czas.

Najlepszy czas ...

Wiecie kto i co może nam pomóc w byciu szczęśliwym? – Tylko my sami, kiedy uświadomimy sobie, że to wszystko tylko od nas zależy. Polecam mówić sobie w życiu ważne zdania, które zebrała w całość Edyta z Life skills Academy.

Jedną z moich nieoszlifowanych pasji jest malowanie, rysowanie.
To moje dzieła, które dumnie wiszą na ścianie, może nie są doskonałe, ale są moje.

To moje pierwsze dzieło z przed kilku lat.
Namalowałam też kiedyś dla mojej babci Frani postać Jana Pawła II, ale wyszedł mi Benedykt XVI, więc uznałam, że dzieło nie jest doskonałe, więc został w domu. Z postaciami i twarzami nie jest jednak prosto.

obraz1

A to mój ostatni obraz, tak spontanicznie tworzony, w trakcie zabawy z dzieckiem. Lubię go.
A jak Wam się podoba moja radosna „twórczość”?

OBRAZY

Nawet jeśli ktoś myśli o Tobie, że sobe z czymś nie poradzisz – nie wierz mu. To tylko od nas samych zależy co osiągniemy i czy w to uwierzymy, że tak będzie. Bo nie wystarczy tylko marzyć, czy też mieć cele – należy je realizować, spełniać i być szczęśliwym. Tak więc polecam jak Gretchen Rubin, aby pielęgnować i rozwijać swoją pasję. To droga do doskonałości i radości z życia.

Można np. jak robi to Basia z bloga Taste of Life w ciągu miesiąca rezalizowacswoje plany i zadania. Basia wybrała 30 rzeczy, które chce zrobić, ale od Ciebie zależy ile chcesz przygotować i doprowadzić do celu.
To świetny trening teraz i na przyszłość.

*                                                                                                                 Zatem życzę powodzenia.
 podpis

*

