Tajemnica alkowy social media czy przyjaźnie w internecie istnieją

Miałam ostatnio przemyślenia dotyczące świata blogosfery, instagrama i influencerów, ale również w kwestii różnych firm. Z kilkoma moimi spostrzeżeniami chcę się podzielić. Ciekawa jestem również co myślicie w tym temacie.

Polecane i pomaganie dla rozwoju biznesu, a często w świecie blogosfery, bo przecież są to przecież już marki osobiste, które tworzą produkty oraz reklamują wiele różnych rzeczy, a także osób. Owe polecanie jest bardzo ważne dla nowego, ale również każdego influencera dlatego, że właśnie z polecenia kupujemy wiele produktów, a w świecie blogów” kupujemy” osobę jako markę, której ufamy i wierzymy. Polecone przez niego rzeczy wiemy, że są wartościowe i jakościowe. Lubimy fajnych, ciekawych, charyzmatycznych ludzi z pasją. Jeśli polecają ciekawy asortyment to my również często chcemy to mieć.

 

Najlepsze wg. mnie przyjacielskie interakcje blogerów, influencerów na instagramie (tu zobacz mój INSTAGRAM  tu mnie często więcej), na medium społecznościowym, które szczególnie lubię, to takie między którymi czuć fajną energię. Polecają się będąc blisko siebie, spotykając się, ale i jedynie online. Czuć, że są to szczere i serdeczne znajomości oraz rekomendacje ich produktów i ich samych.

Mama ginekolog —》Emilia @emilivivre

Nicolę polecały często inne dziewczyny na instagramie, kilka razy przewijał się ten profil aż chciałam poznać kim jest mama ginekolog. Okazała się fajną dziewczyną z pasją, lekarką z powołania, którą jej sama babcia Wandzia poleciła, bo czuła, że to będzie dla Nicoli najlepsze i w tym zawodzie idealnie się wykaże. Sam profesor lekarz w Wielkiej Brytanii od razu się nią zainteresował zawodowo, a przyszła jedynie do niego z książką z Polski od wykładowcy z Warszawy. Zwariowana, konsekwentna, odważna, nawet za chłopakiem Kubą pojechała na koniec świata do Afryki. Kobieta wulkan, stworzyła fantastyczną firmę z przesłaniem „badam się regularnie”. Z jej firmowego preorderu mam pomadkę z przesłaniem i czekam na segregatory medyczne dla kobiet (z prezentem dla mamy). Zebrała do WOŚP sumę niebywałą, ponad 1 000 000 zł. Jak coś postanowi to tak zrobi. Ma intuicję i szósty zmysł do wielu inspiracji oraz ludzi. Niedługo zobaczymy jej książkę kucharską z autorskimi przepisami, bo to właśnie pierwszy raz w internecie zaczęła z blogiem kulinarnym.

Nicola poleciła nie jeden raz miłą, śliczna dziewczynę Emilkę, bratnią duszę jak o niej mówiła. Okazała się ona także dla mnie super fajną, przedsiębiorczą młodą kobietą z pasją do pracy jako logopeda oraz z pasją do śpiewania z ogromnymi wzruszeniami. Dzięki niej poznałam cudną piosenkę „Być dla kogoś”  którą właśnie teraz włączyłam, bo uwielbiam posłuchać i się wzruszyć.  To nie koniec o tej dziewczynie z sąsiedztwa, Emilia ma własną markę odzieżową Emili Atelier, którą tworzy rodzinnie z kuzynkami. Jest żywiołowa, zwariowana, towarzyska i tylko Ryan nie ma jej za często na weekendach, bo wtedy podbija śpiewem serca gości weselnych. Bardzo wrażliwa duszyczka, która ma przemiłą relację ze swoją babcią Halinką.

 

Monika Kamińska —》Ola Budzyńska czyli Pani swojego Czasu

Przedsiębiorcze kobiety petardy. W mojej kategorii wiekowej, zdystansowe dwie mega pozytywne super kobiety. Olę w internecie poznałam dzięki robieniu reasercu o przedsiębiorczych mamach (spotkaniu, które zorganizowałam 5 lat temu). Dziewczyna z Krakowa, urodzona w Tychach (gdzie ja przepracowałam 11 lat mojego życia), niezwykle pozytywna, jej #kawazbudzinska to instagramowo-facebookowy znak rozpoznawczy. Jej firma to sztos (jak teraz mówią) to świetnie zorganizowana Pani Swojego Czasu. Robiąc reaserch kilka lat temu miałam myśl, by zrobić z nią wywiad. To fantastyczna sportowa dziewczyna, żona i mam dwóch chłopców. Jej planery znikają w tempie szybszym niż się pojawiają. Ten aspekt znikania świetnie opanowała również Monika Kamińska. Jej jakościowa marka odzieżowa jak tylko wprowadza nowe rzeczy do sklepu to za chwilę nie ma po nich śladu. Znajdziecie ją w Warszawie w okolicach Teatru Wielkiego, ul. Niecała 7. Wiem teraz dobrze, bo będąc w Warszawie na spacerze z rodzinką nie znalazłam od razu. Ostatnio świetnie opisała finansowe działanie firmy, jak to wygląda od strony przedsiębiorcy, bardzo mądre słowa i jak prawdziwe. Dla nie mających działalności sprawy finansowe w ogóle nie są brane pod uwagę przy tworzeniu swoich produktów, usług i ich wycenianiu.

 

Makóweczki Marlena Wróblewska —》 @managerka Angelika

Makóweczki pamiętam jeszcze jak miała czerwone maczki w logo, jak Lena była malutkim bobaskiem i nie mieszkała w tym cudny domku z piękną roślinnością wokół, ale w równie przyjemnym mieszkanku. Lubiłam jej pewność siebie, emocjonalne wpisy np. ten o chwilach przed porodem Lenki albo tworzeniu domu. Zwariowana, z kochającą się rodziną, z mężem wpatrzonym w nią niesamowicie i z tym jej ciągłymi pomysłami. Była nawet w moim wpisie o rodzicielskich blogach. Dzięki niej poznałam fantastyczną inną mamę. Jednego razu Angelika prowadząca bloga mamagerka z była gościem w Białymstoku i tam przyjechała z pysznościami, bo prowadzi też fajny kanał na YouTube o jedzeniu i gotowaniu Ugotowani.tv to świetne miejsce z super przepisami, szczególnie te z lunch boxami zbierają ogrom lików i komentarzy. Chociaż zobaczcie ten ostatni film. Zdecydowanie łączy dziewczyny kilka rzeczy: są empatycznymi mamami, kobiety z pasją, świetnie gotujące (wiecie, że Marlena niedługo wypuści w świat ebooka o gotowaniu bezglutenowym – edit zanim to udostępniłam, to już jest ebook), łączą je też podróże i dwóch kochających mężów …. i Kamil. Podróże to konik Angeliki, która niedługo też coś fajnego w tym temacie szykuje, na pewno wymyśliła je podczas swoich wyciszających #poranekuważności  Jak nie lubić tak super babeczek, przedsiębiorczych super mam.

Karolina Malinowska —》Kamila Szczawińska

Obie są pięknymi kobietami, modelkami i świetnymi dziewczynami, spełnionymi mamami  zakochanymi i kochanymi żonami. Karolina jest także prezenterką, która często w fajnych rodzicielskich programach telewizyjnych występuje, rozmawia z ciekawymi osobami z różnych dziedzin dotyczących dzieci i wychowania. Lubię obserwować Karolinę i niezwykle spokojną Kamilę w relacjach z dziećmi, bo są zawsze empatyczne w tych rozmowach i podróżach. Kamila sama powiedziała, że właśnie od jakiegoś czasu stała się bardziej spokojna i wyciszona, dużo ćwiczy i kocha zwierzęta – konie, psiaki, których teraz jest trzech, dwóch maluchów i słodka psinka 😉 Bardzo lubię i polecam, bo warto po spokój do Kamili oraz troszkę żywiołowości Maliny. Warto też zobaczyć ich piękne podróże.

Basia Schmidt —》 Tekstualna Monika Pryska

O fantastycznej Basi mogłabym długo tu pisać, no uwielbiam. Jest jedną z niewielu osób, którą potrafi wprowadzić w tak przyjazną atmosferę na blogu, ale też osobiście. Niesamowite jak przemiło się z nią rozmawia (przemiłe spotkanie było na ostatnim See Bloggers), ma niezwykły dar zjednać sobie ludzi. Jej fantastyczne spotkania z przyjaciółmi i karmienie ich pysznościami własnej produkcji to istne przyjęcia, jak to pożegnalne gdy razem z mężem i dziećmi wybierali się na pół roku na rajsko wyglądającą wyspę Gwadelupę. Jej relacja z tego okresu było niezwykle, szczególnie, gdy u nas w Polsce było zimno. Pamiętam ją razem z Moniką na spotkaniu w Krakowie (LINK do spotkania) widać było super fajny klimat między nimi. Od razu polubiłam i cieszę się , że świetne spotkanie wtedy zorganizowała Edyta Zając równie świetna kobieta, psycholog z pasją, mama 3 dzieci, spełniona w swoim cudny domu z piękną oranżerią oraz biblioteczką oraz fantastycznym blogiem z dziedziny psychologii. Z tego spotkania mam Basi kreatywny notatnik blogującej mamy do dziś i jeszcze w nim piszę 😉

Monika to fajna, wyciszona, ale mega zdolna dziewczyna. Założycielka świetnego pisma The Mother Mag, które porusza tematy z szerokiego zakresu parentingu, kobiecości Mama cudnej córeczki, której pokazuje z empatią swój świat, dla której jest wzorem i którą podziwia tak, że chce być jak mama, nawet z wyglądu wkładając okularki. Nadmorska dziewczyna, która Basi pokazała piękne miejsca w siebie, na blogu Tekstualnej znajdziecie też przewodnik po jej mieście oraz wiele emocji.

SPOTKANIE 7

Nishka —》Kasia Gandor

Znowu się powtórzę, ale uwielbiam tę mądrą i odważną dziewczynę, mamę dwóch nastolatek i mniejszego przystojniaka. Pamiętam jak byłam podekscytowana, gdy moją super blogerkę spotkałam na wydarzeniu dla blogujących mam w Warszawie już chyba z 6 lat temu. Siedziała obok mnie i długo tam rozmawialiśmy, nawet razem pojechaliśmy z innymi dziewczynami na Blogowigilię. Zwariowana, zakręcona kobieta z północno-wschodniej części Polski świetna NISHKA. Tworzy świetne, mądre teksty na blogu oraz od jakiegoś czasu fantastyczne nagrania na YouTube. Jak Nishka Movi to dowiecie się o emocjach, ciekawych psychologicznych terminach oraz o kobietach. Zobaczcie np. film o feminizmie – bardzo ważny temat.

Dzięki Natalii poznałam młodziutką, śliczną (pracowała też jako modelka) i mega zdolną i mądrą dziewczynę Kasię Gandor, która od dłuższego czasu pisze i nagrywa świetne naukowe treści. Jej filmy są niezwykle pouczające i uświadamiające obrazowo wiele życiowych tematów. Jeśli nie znasz koniecznie zobacz.

Basia Schmidt —》 Monika Mrozowska

Ponownie Basia w zestawieniu, ale nie mogłobyć inaczej bo to jak wspominałam dziewczyna, która otacza się fajnymi ludźmi i wcale się nie dziwię, że tak jest. Z tak przyjazną osobą jak Basia można konie kraść. Monikę poznała pewnie przez znajomych i tak się zaprzyjaźniły, że wspólnie podróżują na wakacje z dziećmi oraz sami np. teraz niedawno do Tajlandii. Monika wegetarianka, znasz ją pewnie z serialu telewizyjnego, ale występuje często teraz w programach i szkoleniach gdzie gotuje. Robi to świetnie, a jej książki tylko potwierdzają jej niezwykle smaki jakie tworzy z warzyw. Fajna mam 3 dzieci, przedsiębiorcza kobieta z pasją.

Kamila Rowińska —》Joanna Ceplin

Kobieta Niezależna, zdecydowana, zaplanowana i konsekwentna. Kamila od zawsze pracowała na swój sukces. Nie zawsze było to proste, jej biografia nie jest usłane różami, a dala sobie fantastycznie radę, bo wierzy w siebie, bo zna swoją wartość i jest pracowita i systematyczna. Autorka kilku książek. Kobieta, która na mojej mapie marzeń występuje kilka razy, bo jest moją inspiracją i mentororem podobnie jak świetna Marta Wojciechowska. Mam jej świetną książkę Kobieta Niezależna, Buduj swoje życiu odpowiedzialnie i zuchwale i chcę więcej, bo np. najnowszą wersję Kobiety Niezależnej oraz od dawna szkolenie właśnie o tym tytule. Jeśli nie znasz #powerponiedzialek czy podkastów o biznesie to oczywiście szukaj u Kamili na stronie.

Bardzo często Kamila poleca się z Joanną Celinę, specjalistką od budowania marki osobistej online. Charyzmatyczna, zdecydowana, pracowita i przedsiębiorcza Joanna czasem pojawia się na szkoleniach Kamili, a w internecie znajdziecie ją w Akademii …. Tworzy wartościowe treści w swojej dziedzinie instagrama, Facebooka i szeroko pojętego działania online. Bardzo lubię obie kobiety , za ich przedsiębiorczość i moc jaką mają i przekazują dalej.

Co najlepsze dla Ciebie

Judyta @zudit_blog —》 Dominika Wojsz @mama lekarz

Bardzo lubię Judytę, dziewczynę z wydawnictwa kobiecego, która jest tak niebywale mądra i charyzmatyczna. Ostanie będąc na See Bloggers siedziała obok mnie, a ja oczywiście do niej odezwała się „cześć Żudit” i tak od słowa do słowa razem z koleżanką obok rozmawialiśmy chwilę. Weszliśmy na temat lekarzy w sieci i … okazało się, że właśnie koleżanką obok była fantastyczna pani doktor pediatra Dominika Wojsz @mamalekarz Nie znałam jej, wiec oczywiście polubiłam jej profil i aktualnie jest jedną z moich ulubionych osób z internetu. Fantastycznie prowadzi swój profil oraz wydała świetne produkty ebook o odżywianiu dzieci. Bardzo inteligentna i przemiła kobieta z pasją, w której pomaga jej się realizować  jej mąż, lekarz stomatolog. Są rodzicami fajnych dwóch chłopców i dzielnie sobie radzą w świecie social media.

Fashionelka czyli Eliza Wydrych-Strzelecka —》 Nancycaccesories

Chciałam w tym zestawieniu umieścić Elizę, ale zaczęłam się zastanawiać kogo poleca (chociaż często kogoś poleca), ale najczęściej długoterminowo słyszałam o Nancy, dlatego w tym zestawieniu właśnie o tych dwóch przedsiębiorczych dziewczynach. Elizę znam od zawsze, to ona pierwsza w rodzinie blogowała, potem byłyśmy następne – ja oraz siostra Pati. I chociaż nie mamy często kontaktu, to dzięki Twojemu blogowi Eliza poznałam ten świat oraz modę, która była mocno eksponowana na blogu długi czas. Niesamowicie można było obserwować zmiany oraz niezwykły sukces, który doprowadził o stworzenia marki osobistej. Wszystko co tworzy Eliza jest z pasji, dzięki podróżowaniu i doświadczaniu innych kultur wpadła na fantastyczny pomysł stworzenia kompendium super dobrych potraw semiwegetariańskich. Kupiłam Fash Food Booka, bo widać w niej pasję do pysznego jedzenia, a te przecudne zdjęcia tylko to bardziej do zakupu nakłaniają.  Kobieta przed trzydziestką, a spekulacja się już niezwykle od wielu lat. Brawo Eliza. Uwielbiam zdjęcia z podróży i opowieści o dalekich podróżach kulturowych, smakowych i botanicznych (uwielbiam roślinność z każdego kraju).

Polecana przedsiębiorcza dziewczyna z Nancy to osoba,  która stworzyła od podstaw fajną firmę z akcesoriami do telefonów i notebooków. Uczy się i rozwija firmę, aż miło patrzeć jak się super biznesowo i produktowo rozwija. Dziewczyny jeżdżą razem na wakacje, do SPA i fajnie się przy tym bawią i wspierają. Nowa firma zawsze dobrze jak ma wsparcie kogoś większego, bo dzięki temu może rosnąć biznesowo, a przecież o to chodzi w tworzeniu. Kobiety z pasji potrafią niesamowicie być kreatywne i mogą wszystko.

Z Elizą kojarzy mi się również relacja z Joanną Banaszewską, długi czas często gdzieś razem występowały, bawiły się i były widoczne w social media. Ostatnio pamietam je do czasu ostatniego czerwcowego See Bloggers. Od tego czasu Joasia, która często na początku swojej drogi biznesowej, już nie pokazywała się z Elizą. Właśnie często te polecenia wzbijają dobre, wartościowe firmy w górę. Ciekawa jestem troszeczkę jak relacja teraz między dziewczynami.

Pamiętam świetne interakcje i działania w blogosferze z przed kilku lat, które zaowocowały poznawaniem kilku ciekawych influencerów. Ciekawe czy ktoś pamięta te spotkania i wspólne działania.

Kominek —》 Segritta —》 Fashionelka

Najlepsza była ich kilku dniowa wyprawa samochodem po Europie.

Oczekując —》 Hafija —》 Tekstualna

Są różne wspólne działania i polecenia, które długo trwają i te są szczególnie fajne i prawdziwe, ale są też czasem taki, które się pojawiają i szybko znikają,  co czasem zastanawia. Nie zastanawiam się dlaczego znikają, ale może to zainteresować.

Ciekawa jestem jakie Ty zaobserwowałaś inspirujące, przyjemne i ciekawe interakcje między influencerami lub ludźmi mediów.

 

Dodaj komentarz