Polsko czarujesz!

To w jak pięknym kraju mieszkamy, możemy się przekonywać tak naprawdę każdego dnia. My Polacy często podróżując odkrywamy niezwykłe miejsca, które może nam pozazdrościć niejedno państwo na świecie.

Dawno temu, bo już jakieś 10 lat temu rozmawiając o pięknie naszego kraju usłyszałam, iż perełki regionalne jakie można znaleźć w wielu zakątkach Polski powinny być mocno reklamowane, propagowane do zwiedzania, a często także tworzone z nich miejsc rozwoju regionu od względem turystycznym. Tak właśnie robią to w wielu krajach, doceniając tym samym każde miejsce na tyle by tworzyć z najmniejszej historii regionu obszar niezwykle atrakcyjny turystycznie.
Różnorodność jaka obserwowalna jest od morza aż po górskie tereny urzeka. Polsko czarujesz!

Możemy często obserwować spoty reklamujące bogactwo turystyczne naszego kraju. Urzekło mnie to do tego stopnia, że chciałam zebrać je wszystkie tu w jedno miejsce. Wszak cała nasza piękna ojczyzna na to zasługuje.

Ciekawa jestem jaki obszar naszego urokliwej kraju Ty chciałbyś szczególnie polecić?

Na początek zachwyćmy się całym naszym krajem – mój ulubiony, niezwykły filmik -> Poland is beautiful!

Poland is beautiful

Uwielbiam mój rodzinny świętokrzyski region za ogromną różnorodność i piękno niezwykłych miejsc – uzdrowiskowe, fantastyczne, moje rodzinne Busko Zdrój, mocno rozwijające się Kielce z ostatnio świetnie reklamującym się Sabatem Czarownic, cudny historyczny, średniowieczny Szydłów, miejsce otoczone murem, zwane Polskim Carcassonne, ciekawe Chęciny, odnowiony, piękny pałac w Kurozwękach, ze słynnymi żubrami (o których ostatnio nawet głośno było w Sprawie dla reportera), niezwykłego Sandomierza przedstawiać nie trzeba, poznaliśmy go dokładniej za sprawą 😉 Ojca Mateusza. Czy wiecie gdzie się znajduje się miejsce, do którego zmierzał Koziołek Matołek – Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie z pewnością rozwieje wątpliwości, raj dla dzieci. Dinozaury w Bałtowie czy Muzeum Zabawek w Kielcach. Te wszystkie miejsca warto zobaczyć. POLECAM ten nadzwyczajny region ŚWIĘTOKRZYSKI!

Busko

  • MAŁOPOLSKA ZASKAKUJE dźwiękami -> spot promocyjny regionRejon, który bardzo lubię, szczególnie ukochany, magiczny Kraków, spędziłam w nim tyle pięknych lat na studiach, tyle fantastycznych mam wspomnień z tego miasta, tu mam wielu bliskich i przyjaciół. Uwielbiamy skansen w Wygiełzowie, w której odbywają się Etnomanie i  wiele wiele innych zachwycających miejsc, jak np. Park Miniatur w Inwałdzie, Dinozatorland – fantastyczne miejsca dla dzieci. Aktualnie właśnie małopolska stała się naszym domem i tu zostajemy, bo urok tego regionu przyciąga i tu będziemy teraz wspominać lata 😉 

Kraków

6

Inwałd

DSC_1724

  • LUBELSKIE UWODZI i kilkoma hasłami przyciąga w swoje rejony m.in. CHWILO TRWAJ czy SMAKUJ ŻYCIE.Region lubelski troszkę już zwiedziłam za sprawą mojego męża, który właśnie stąd pochodzi. Bardzo podobają mi się nadburzańskie krajobrazy i piękno natury. Przepiękne, sielankowe okolice Hrubieszowa (z których moje ulubione zdjęcia poniżej), piękny Zamość i Lublin. Chociaż zdecydowanie wiele jeszcze jest tam do odwiedzenia pięknych miejsc.

https://optymistycznamamma.wordpress.com/

1

3

  • ŚLĄSK. POZYTYWNA ENERGIA -> spot reklamujący region JURA, INDUSTRIAL.Mieszkałam dłuższy czas w tym regionie i muszę przyznać, że Śląska ma fantastyczne miejsca zarówno do zwiedzania pod względem wypoczynkowym, rekreacyjnym jak i turystycznym. Przepiękna Pszczyna, z ogromną przestrzenią parkową, kameralnymi koncertami na jego terenie oraz XV wiecznym zamkiem, w którym mieszkała słynna księżna Daisy. Mieszkając w Tychach (zwanych sypialnią śląska) widziałam jak miasto się pozytywnie zmieniało i piękniało, zwiedzaliśmy też w Zabrzu kopalnię Guido, palmiarnię w Gliwicach i Beskidy, które zachwycają swym pięknem. Naprawdę na śląsku jest pozytywna energia.optymistycznamamma.wordpress.com.
    Więcej z naszych podróżniczych eksploracji na zdjęciach i we wpisach można zobaczyć -> TUTAJ

z dziećmi w Pszczynie

  • PODKARPACKIE PO NASZEJ MYŚLI –  tu również ciekawe, że region ten mogą reklamować obcokrajowcy -> zobacz, bardzo podoba mi się również TEN spot.

Książ

POLAND IS BEAUTIFUL!

Więcej jak reklamują się regiony Polski opisała gazeta podróże -> ZOBACZ.

A TY jaki region z przyjemnością polecasz, czy szczególnie ten w którym mieszkasz?
Jakie miejsce w Polsce uważasz za wyjątkowe, które należy odwiedzić?

 

Można rzecz zdanie, które często w kontekście piękna własnego regionu występuje „Cudze chwalicie swego nie znacie”. Jestem zauroczona. Jak piękna jest nasza Polska.

 

Optymistyczna Mama

