5 sprawdzonych produktów dla dziecka, które są z nami kolejny raz

Jako mama drugiego dziecka mam prostszą sytuację w wyborze niezbędnych produktów, bo wiem co sprawdziło się przy pierwszym, z jakimi produktami nie chciałabym się pożegnać i co mogłabym z największą satysfakcją polecić każdej mamie nowonarodzonego pierwszego dziecka. Wszak każda początkująca mama zawsze chce dla swojego wyjątkowego, pierwszego dziecka sprawdzone, najlepsze produkty.

Przez ostatnie 5 lat sprawdzałam i korzystałam z wielu produktów i jako doświadczona mama wiem co jest dobre dla mojego dziecka. Dlatego mój drugi syn korzysta ze sprawdzonych produktów, z którymi zapoznał się jego starszy brat.

.
Moje 5 produktów sprawdzonych dla dziecka, które są z nami kolejny raz!

1)  PIELUSZKI Pampers – wydaje mi się, że są to najczęściej wybierane przez mamy pieluszki, ale zdecydowanie się nie dziwię, bo są naprawdę fantastyczne. Po za tym reklamy doskonale nas przekonują, że są to bardzo dobre produkty i ja im wierzę, bo doskonale znam ten niezbędny dla dziecka przez wiele miesięcy produkt. Nasze pieluszkowanie zaczęłam właśnie od Pampersów i jestem z nich bardzo zadowolona, przez delikatność, chłonność i dostosowanie się do ciała. Żeby nie być gołosłowną sprawdzałam również inne marki pieluszek, jednak zawsze wygrywały te z zielonym serduszkiem.

DSC_3741

pieluszki

2) PRODUKTY DO PIELĘGNACJI – niezwykle ważna sprawa pielęgnacja noworodka, sprawdzone produkty pomagają mi w tym, aby bez dodatkowych testów móc dbać o moje maleństwo najlepiej jak tylko mogę. Najlepszymi, sprawdzonymi produktami okazał się Oktanisept – produkt w postaci płynu aplikowanego atomizerem do odkażania na początek pępuszka, ale sprawdza się w każdym zadrapaniu, na każdą ranę i skórę.

Bepanten – produkt łagodzący podrażnienia, wspierający naturalne procesy regeneracji przeciw odparzeniom pieluszkowym. Ja lubię go za kremową konsystencję, którą z łatwością nakłada się na pośladki. Podobnie dla mnie działa też krem Nivea Baby krem S.O.S.
Obcinanie paznokci maleństwa zawsze przy pierwszym dziecku jest niezwykle „ciężkie”, bo jak takie malusieńkie paluszki wziąć w rękę i obciąć paznokcie nie robiąc przy tym żadnej krzywdy, a można. Chwila wprawy i dostosowane nożyczki z zaokrąglonymi końcami szybciutko sobie z tym poradzą. Przy drugim dziecku jest prościej.

DSC_3690

Niezwykle ważny jest też nosek, o niego musimy zadbać, do oddychania maluszka jest on niezbędny, a wyjątkowo może przeszkodzić w prawidłowym funkcjonowaniu. Zdecydowanie nie chcemy, aby cierpiał z tego powodu nasz maluszek, dlatego warto korzystać z naprawdę sprawdzonych produktów i tu pomoże nam np. Marimer czyli roztwór wody morskiej bezpiecznej od pierwszego dnia życia dziecka. Jednak wśród tego typu produktów używamy również Disnemar Baby albo zwykłej soli fizjologicznej, które zawsze pomogą na przesuszone śluzówki.  Tego typu produktów wyjątkowo nie może zabraknąć jesienią i zimą, kiedy to szczególnie śluzówka noska jest narażona na przesuszenia.

DSC_3689
3) SMOCZEK – niestety nie obyło się bez smoczka, przy pierwszym dziecku poleciła go położna środowiskowa na pierwszej wizycie (czy rzeczywiście to było koniecznie, nie wiem), aktualnie smoczek jest także niezbędny do zasypiania. Przy drugim o smoczek pytali mnie już w szpitalu (wszyscy kochają smoczki do usypiania). Co ciekawe obydwaj polubili smoki firmy NUK, zapewne dlatego również, że w momencie kiedy mąż kupował smoczki, w obu przypadkach tym pierwszym był właśnie Nuk. Wyjątkowo obu chłopcom bardzo odpowiadał. Nie zmiania to jednak faktu, że próbowalismy różnych firm np. Avent, Tommee Tippee czy Canpol Babies, ostatnio testujemy również całkowicie silikonowy smoczek Chicco.

Jakie smoczki Ty polecasz?

DSC_0320Wiktorek ze smokiem

DSC_3655Aleksander ze smoczkiem

4) UBRANKA – wiele z ubranek dzieci moje chodzą jedno po drugim, pozostawiłam sobie troszkę ubranek, które teraz nosi mój drugi syn. Jednak jak to my mamusie uwielbiamy kupować swoim dzieciom wszystko co piękne, a jeżeli o modę dziecięcą, niemowlęcą chodzi to w tej kwestii jest ogromna różnorodność.
Najważniejsze w odzieży dziecięcej jest jakość, powinny być wykonane z miękkiej bawełny, dzięki czemu nie będą one obcierały cieniutkiej skóry noworodka. Ważny jest również sposób zapinania, który powinien ułatwiać użytkowanie, szczególnie jest to niezbędne w początkowym okresie, kiedy dziecko przesypia większość czasu.
Bardzo fajne jakościowo są ubranka m.in. firmy Endo, sprawdziłam kilka koszulek z przed 5-lat są w idealnym stanie, a lubię je również za cudne napisy i obrazki. Tu poniżej najnowsza, prześliczna kolekcja endo.
Fantastyczne jest to, że tak wiele nowych, małych firm stawia na jakość ubranek, a mamy w ostatnim czasie ogromną różnorodność. Wiele z firm poznaję dzięki blogom modowym.

DSC_3663
Szczęśliwe dziecko potwierdza, że wybrane i sprawdzone produkty są dla nas dobrym wyborem.
Naciśnij na zdjęcie.

AleksanderNagranie niestety na INSTAGRAMIE zostało zniekształcone, słyszycie ten głos, tak naprawdę nasz maluszek ślicznie się do nas uśmiechał.

……………………………

*Wpis nie jest w żaden sposób dzięki współpracy jakiejkolwiek wymienionego produktu, no może po za jednym … tym poniżej 😉

.

5) MLEKO MAMY – najlepsze co można dać swojemu dziecku to mleko, które stworzyła natura. Z najbardziej wartościowymi składnikami jakie tylko można stworzyć. Uwielbiam ten moment kiedy karmię mojego maluszka i tak też było przy pierwszym dziecku. To niezwykły moment kiedy oboje jesteśmy blisko i ja daję mojemu dziecku najlepsze pożywienie, dzięki któremu zdrowo rośnie.

karmiąca mama

A jakie produkty Ty mogłabyś z czystym sumieniem polecić innej mamie?

Optymistyczna Mama

