Jaka jestem? Jestem najlepsza!

Kto może Tobie powiedzieć najlepszą informację na Twój temat?
Mama, tata, rodzeństwo, mąż, dziecko czy przyjaciele?
A może właśnie Ty sam – bo jak nie ja to kto, bo jak nie ja to nikt tego lepiej nie zrobi tu – jak śpiewa Mrozu.

Rok temu dziewczyny z Love 2 Work zainicjowały fantastyczną akcję JESTEM NAJLEPSZA, chcąc pokazać jak wiele osób jest najlepszych w tym co robi, a tym samym pokazać, że warto w siebie wierzyć. Bardzo ważne, aby samemu przed sobą przyznać się do tego w czym się jest dobrym. Przecież każdy z nas jest!

Już powiedziałaś sobie w czym jesteś najlepsza?

Aby znów złapać wiatr w żagle przypominam również sobie w czym to JA jestem najlepsza.
Przez chwilkę umknęło mi to w moim zwariowanym życiu podwójnej mamy – karmiącej, najlepszej mamy mojego małego Aleksandra.

mama karmiąca - Optymistyczna Mama

zdjęcie Ania Grochal

 

Wracając jednak do bycia najlepszym – dzięki uświadomieniu sobie w czym jesteśmy najlepsi zostaniemy zmotywowani do dalszego działania, do zmian, do realizacji swoich marzeń i planów to nie pozostaje nam nic innego jak kontynuować Czas na atak! idąc tropem za Kim Kiyosaki, która pod takim tytułem swojej książki motywuje kobiety do działania.
To już prawie 2 lata od kiedy rozpoczęłam myślenie na tematy dotyczące PRZEDSIĘBIORCZEJ MAMY, dzięki czemu powstało spotkanie dotyczące przedsiębiorczości.
Czas na reaktywację, bo każdy z nas potrzebuje planu lotu oraz MOTYWACJI do działania.
Czas realizować marzenia, bo to gdzie chciałabym być za 5 lat co raz bliżej.

Czy Ty również nie chciałabyś już odkładać swoich marzeń na półce, one już mogą za chwilę na niej się nie mieścić. Realizujmy swoje marzenia, jesteśmy przecież najlepsze.

najlepszagrafika – Love 2 Work

Zatem już wiecie jaka jestem, dlatego powiem Wam również o tym wszystkim co kocham i co dla mnie jest ważne. Sprawdźcie, może dla Was ważne są podobne wartości.


pasja

 

Czy są wśród nas przedsiębiorcze Mamy?

 

Optymistyczna Mama

