On potrafi zabić i może przejąć nad Tobą kontrolę

Nie ogarniam … mamy prawie koniec miesiąca, nie wiem nawet kiedy ten czas mi zleciał. Prawdę mówiąc nie wiem nawet od czego zacząć, wypadając z dobrze nakręconego trybiku, po dłuższej nieobecności ciężko przestawić się, a tym bardziej jak tu zacząć … zawsze mam z tym problem. On z pewnością potrafi zabić, przejął kontrolę, wybił mnie z rytmu.
Ktoś powie, co się stało, nie ma wpisu na blogu już od trzech tygodni … sama w to nie wierzę.  Ale to prawda czas biegnie nieubłaganie.

Święta,  szpital, chory syncio,  lekarz,  praca i przedszkole, brak czasu na więcej, pełniej,  więc wybór pada na bycie razem z rodziną, dzieckiem, na odpoczynek, wiadomości w TV czy chwilową rozrywkę.  Znacie to? Czy Tobie również brakuje czasu?

czas płynie

On potrafi zabić, ma władzę i może przejąć nad Tobą kontrolę

Jeśli będziemy źle z nim współpracować, a już z pewnością nieprawidłowo i niekonsekwentnie nim zarządzać to może przejąć nad nami kontrolę i to on może mieć nad nami władzę. Chociaż może w nas zabić wiele to często sami możemy nim zarządzać według własnych potrzeb. Jest elastyczny w tym względzie. Kto zarządza Twoim czasem? mam nadzieję, że powiesz JA sam, bo inaczej przejmie nad Tobą kontrolę.

______________________________________________________

.___

Wczoraj mieliśmy dzień życzliwości, bardzo mile święto.  Chociaż z pewnością powinniśmy być zawsze dla siebie mili, życzliwi i pozytywnie nastawieni. To właśnie nastawienie najczęściej ma tak ogromne znaczenie, że nasz dzień czy nawet życie od niego zależy.

Bądź życzliwy,  będzie Tobie z tym zdecydowanie przyjemnej.
Jeśli nastawisz się na to że każdy jest zły, niedobry i chce tylko zrobić Tobie przykrość to wiedz,  że tak właśnie będzie.  Jestem zdania, że WSZYSTKO zależy od nas … najczęściej.  Ale chociażby to, że jeśli jest ktoś mniej miły,  to od Ciebie zależy czy  się tym przejmiesz czy nie. Może jest to aż za mała rzecz by się nią przejąć!  Zbyt mało w życiu jest na to czasu.

Niezwykle znaczenie naszego nastawienia

Każdego dnia przekonuje się, jak duże znaczenie ma nasze nastawienie na wszelakie sprawy. Jeśli myślisz o czymś czego byś chciał to niewiele stoi na przeszkodzie by tak było. Mam ku temu przykłady każdego dnia. Ale ja jestem OPTYMISTYCZNĄ MAMĄ, więc mam łatwiej.

Przykładem było ostatnimi dniami spotkanie na BloSilesia, naprawdę fantastyczne spotkanie. Bardzo miło było spotkać wiele już znanych mi osób,  a niezwykle miło poznać nowe, ciekawe osobowości ze świata blogosfery.
Niezwykle miło było posłuchać prelegentów, Monika fantastyczna, mega mnie zauroczyła wystąpieniem. Wypowiedzi guru Macieja Budzicha były bardzo mądre i przemyślane,  milo było uścisnąć dłoń. Poznanie i rozmowy z Kamilem bardzo przyjemne, w parentingu mówią już o nim gwiazda, ja miałam niezwykłą przyjemność jechać z  nim samochodem i rozmawiać przez to dłużej. Blogerzy potrafią sobie pomagać,  bardzo to budujące.  Dzięki Kamil!

Zdecydowanie o spotkaniu BloSilesii  jeszcze opowiem więcej. Warto tam bywać, bo rozwija się niesamowicie. Obserwowałam od początku,  troszkę żałuję, że wcześniej nie wstąpiłam w jej progi. Uwielbiam ♥ Alinę, Dagmarę i Basię szczególnie!
Jeśli będziesz w okolicach Katowic odwiedź spotkanie koniecznie. Ja dojeżdżam z Małopolski,  warto!

Reasumując – zarządzajmy swoim czasem,  by nie przejął nad nami kontroli i bądźmy dla siebie życzliwi … nie tylko jednego dnia, nie tylko dziś.

WRÓCIŁAM!

Optymistyczna Mama

