Gdzie można znaleźć Optymistyczną Mamę

Mówią, że jeśli Ciebie nie ma w internecie nie istniejesz.
Oczywiście to tylko taki żart, ale nie zmienia to faktu, że jeśli chcesz promować siebie, produkty czy inne rzeczy to przede wszystkim działasz w internecie – w dzisiejszych czasach zasięgamy informacji właśnie w internecie. Wszystkie sklepy, restauracje czy działalności mają już strony internetowe, tak najłatwiej jest znaleźć nawet sklep umieszczony w lesie.

Dlatego też ja daję się Wam znaleźć.
Zadanie, które ma na celu pokazać gdzie można znaleźć Optymistyczną Mamę sprawiła dziś Ula Phelep w kolejnym WYZWANIU BLOGOWYM (tak bardzo lubianym przez wielu blogujących).
Troszkę w połowie/prawie ku końcowi wchodzę w to wyzwanie.
Późno się orientuję, że już czwartek, ale jednak ważne, że zaczęłam. 

gdzie można znaleźć

GDZIE MOŻNA ZNALEŹĆ OPTYMISTYCZNĄ MAMĘ!

Facebook – Optymistyczna Mama  – to miejsce, które było od początku związane z blogiem. To na fan page umieszczam wiele informacji, które często w innym miejscu się nie pojawiają. 

Twitter – od niedawna także tu udaje mi się bywać i bardzo polubiłam to miejsce. A Wy lubicie?

Instagram – ciągle mam z nim problem, ale już niedługo przy tym przysiądę i będzie. Jak na tem moment mogę powiedzieć jedynie POMOCY!

images

.
A Ty z jakich narzędzi Social Media najbardziej i najczęściej korzystasz?

Social-Media

 

 

Jutro kolejne wyzwanie – ULUBIONE JESIENIĄ (zdjęcie).
Mam wiele ulubionych rzeczy jesienią, więc mam nadzieje, że mnie dobrze zainspiruje dzień.

optymistyczna-mama

