Sosnowiec połączył blogerki

Jako rodowita *buskowianka, nie sądziłam, że będzie mi blisko do Śląska.

 

Spędziłam długie lata w pięknym uzdrowiskowym Busku Zdroju, który uwielbiam za wiele ciekawych miejsc.
Nigdy nie sądziłam, że będę miała sposobność poznać Śląsk.
A jednak!

Moja pierwsza poważna praca była właśnie z Sosnowcem związana, niezwykle miło ją wspominam, byłam Panią od reklamy 😉 Specjalistą ds. reklamy  i współtworzyłam sportowe dni w ramach powstania w tym mieście sportowego sklepu Decathlon, ileż ja wtedy poznałam ciekawych ludzi i spędziłam czasu wędrując wzdłuż i wszerz po sosnowieckich uliczkach.

SOSNOWIEC w ostatnim czasy POŁĄCZYŁ również BLOGERKI.

20 września Marcelka prowadząca bloga Little Bit Life zorganizowała fantastyczne spotkanie dla blogujących mam. I nie mogłabym tego wydarzenia nie opisać, bo uwielbiam wszelkiego rodzaju spotkania. Sama jedno przygotowałam – spotkanie dla Przedsiębiorczych Mam i wiem ile potrzeba czasu i energii na przygotowanie perfekcyjnego spotkania. Jako osoba niezwykle optymistyczna zawsze wszystkie wydarzenia przyjmuję z wielką radością. Myślę, że tak właśnie powinno się dać wyraz tworzącym przeróżne wydarzenia, nie ma sensu narzekać (a często z tym mona się spotkać). 

 

Od spotkania minęły już 2 tygodnie, a ja wciąż pamiętam tą energię, która od nas wszystkich w tym dniu wirowała w powietrzu.
Tego typu spotkania mają zawsze fajną moc, bo spotykaj się kobiety mądre, piękne i przedsiębiorcze, a przede wszystkim cudowne mamy, kochające swoje dzieci i mogące o nich wiele opowiadać. 

Spotkanie odbyło się w bardzo ciekawej restauracji o intrygującej nazwie Kaprys Linguiniego, w której nastrój był przepięknie jesienny i w której mogłyśmy się poczuć naprawdę wyjątkowo. Po za tym zjadłyśmy tam pyszne ciacho i wypiłyśmy wyborną kawę (jako niepijąca kawę zawsze na miłych spotkaniach ulegam pokusie smaku i zapachu).

Na początek spotkania … spacer do Centrum Informacji Miejskiej. Hasłem spotkania był bowiem  „Sosnowiec Łączy Blogerki”, więc aby się dokształcić zostałyśmy zaproszone do źródła miejskiej informacji. No prawie wszystkie się udałyśmy (cicho sza).
Po powrocie już rozmowom nie było końca, uciski, powitania, śmiechy i wiele wiele rozmów.

IMG_0100

IMG_0148

IMG_0174

IMG_0187

 

IMG_0188

 

Ciacho z lodami i kawka przy naszych rozmowach była dobrą alternatywą do chwilowych przerw w dostawie słów, których kobiety mają tak wiele, zdecydowanie limit słów, zdań u kobiety się nie kończy. Wiedzą o tym nasi panowie, którzy w rozmowie ze swoimi żonami często potrafią przytakiwać. Im słowa szybciej się kończą. Ale jak nam z tymi rozmowami dobrze było.

IMG_0253

Już za chwilę pojawiła się Pani Agnieszka ze Skrzydlatej Żyrafy, która od razu nas do fantastycznej zabawy zabrała, chcąc rozbudzić naszą kreatywność by móc w domu ze swoimi dziećmi tym bardziej nad nią pracować. Niezwykła osoba, która ma tak wiele ciekawych, często tak prostych zabaw, ćwiczeń, które poprawiają koncentrację, rozwijają kreatywność i osobowość dziecka. Temat warsztatów – Jak rozwijać umysł dziecka.
Wiele z zabaw mamy już z Wiktorkiem wypróbowanych, ale wiele ciekawych bardzo mi się spodobało i będziemy z mężem w życie wprowadzać. 
Mieszkający rodzice w Sosnowcu wybierzcie się z dziećmi na zajęcia do Skrzydlatej Żyrafy – warto!

IMG_0274

 

IMG_0279

 

IMG_0301

IMG_0317

 

IMG_0338

IMG_0344

IMG_0370

 

Spotkanie Kasi Koźlińskiej było niezwykłym wydarzeniem. Metoda Silvy, którą nam pokrótce przedstawiła jest  F A N T A S T Y C Z N A,  zawsze wszystkie metody motywacyjne potrafią mnie wciągną niesamowicie, przez to, że niezwykle inspirują do działania, dając mocnego kopa, inspiruj i potrafią rozwijać. 
Z przyjemnością przyjrzę się tej metodzie troszkę poważniej i dogłębniej, bo jest w niej energia i moc. A sama Kasia jest N I E Z W Y K Ł A, ogromnie się cieszę, że ją poznałam. Krótkie warsztaty, bo jedynie 1,5 h przedstawiła nam na spotkaniu, a praktycznie tego typu spotkania prowadzone s przez kilka dni (najczęściej weekendowo, kiedy jest więcej czasu dla siebie).  Kasia właśnie takie prowadzi w wielu miejscach w Polsce. Zdecydowanie warto się na nie udać. Zobaczycie, że potrafi zdziałać cuda … w wielu sferach życia.

 

PODSTAWOWE INFORMACJE – METODA SILVA

Metoda Silvy została stworzona po to, aby pomóc ludziom rozwinąć ich naturalne zdolności do nauki, uzdrawiania i posługiwania się intuicją. Jose Silva poświęcił swoje życie na badanie możliwości ludzkiego umysłu. W wyniku wieloletnich badań stworzył on program, który pomaga ludziom pozytywnie zmieniać ich życie w takich obszarach jak: kariera, finanse, zdrowie, dobre samopoczucie i związki emocjonalne.

Od 1966 roku Metoda Silvy pomogła ponad 6 milionom ludzi w 110 krajach lepiej wykorzystać swoje możliwości i w znaczący sposób podnieść jakość swojego życia. Jest ona formą współczesnej medytacji, dopasowaną do specyfiki dzisiejszego, codziennego życia.

Unikalny program kursu Metody Silvy łączy ćwiczenia na poziomie Alfa i Theta. Bazując na właściwościach ludzkiego umysłu wykorzystuje on moc twórczych wizualizacji i myśli, co w naturalny sposób zwiększa percepcję i poszerza zakres naszej świadomości.

Po więcej informacji zapraszam do Kasi Koźlińskiej.

SILVA 20.09

 

IMG_0421

IMG_0451

 Kasia pokazała nam też interesujący film, który zresztą powinien pojawiać się często jako reklama w TV. 

 

W spotkaniu udział wzięły fantastyczne dziewczyny – mamy cudnych dzieciaczków.
Dziewczyny podpisujcie się w komentarzach, by móc się odwiedzać częściej.

Magda fanka Nicka, Ania radosna artystka, Beata podróżniczka, Agata mama Tosi, Ania czarnooka, Kasia podróżna, Matrioszka czy Kasia mama podwójnie szczęśliwa czekam na Was 😉

Spotkanie - Sosnowiec 20.09

 

IMG_0231

IMG_0370

 

 

Oczywiście nie sposób nie wspomnieć o  S P O N S O R A C H spotkania, które połączyło blogerki w Sosnowcu.
Ogromne dla nich podziękowania, bo prezenty były fantastyczne. 

CZUCZU , INFARMACJA , NUDA , PROSPERSKLEP , OLEOFAR , SKLEP SMYK , SORAYA , POLLENA OSTRZESZÓW , BABYONO , TEEKANNE , MAMA I JA , EMOLIUM , MÓJ PRZEDSZKOLAK , ŚNIEŻKA ,
JOKO COSMETICS , 
ZAKAMARKI , ALLBAG .

Dziękuję serdecznie!

IMG_0394

Spotkanie - Sosnowiec 20.09.14

Drogie dziewczyny – PRZEDSIĘBIORCZE MAMY, do następnego zobaczenia, ogromnie miło było Was spotkać, a wiele też dopiero co poznać. 

Do następnego cudnego spotkania :*

IMG_0479-SMILE

IMG_0483

IMG_0484

 

Spotkanie - Sosnowiec

 

* buskowianka – osoba urodzona w przepięknym, uzdrowiskowym mieście Busko Zdrój, w którym zdecydowanie jest czym oddychać, wszak powietrze jest tam niezwykle czyste, niczym nie zanieczyszczone i nieskażone, po za tym jest to miasto pełne słońca.

Optymistyczna Mama

6 thoughts on “Sosnowiec połączył blogerki

  1. Świetna relacja 🙂 Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy 🙂

  2. Haha Magda – fanka Nicka 😉 to pojechalas 😉 super bylo sie znowu spotkac:):)

    • Magda miałam Tobie wspomnieć o tym na spotkaniu, ale jakoś mi tak wypadło. A od kiedy widziałam Ciebie na zdjęciach z BSB tak mi się kojarzysz 😉 Uwielbiam Ciebie piękna.
      To chyba nasze już 3 spotkanie było 😉

  3. Uuu szkoda, że nic nie wiedziałam, chętnie bym przyjechała! 😦

Skomentuj

