Książki warte przeczytania. Polecam z mojej biblioteczki.

Czytanie książek jest jedną z najbardziej relaksujących i wciągających mnie rzeczy jakie lubię robić. Jeśli w dodatku książka jest interesująco napisana to czytanie jej sprawia mi ogromną radość. Pamiętam jak wiele razy zainteresowanie daną książką było tak duże, że nie mogłam się od niej odebrać i mogłam tak czytać do późnych godzin nocnych byleby poznać co też się wydarzy dalej. Tak było z przygodowymi, zabawnymi a nawet romansami.

Dziś przygotowałam mały przegląd z mojej biblioteczki
czyli KSIĄŻKI WARTE PRZECZYTANIA

książki z własnej biblioteki

Niesamowicie zabawna niewielka książka, którą mogę Wam polecić to „Zupa musi być”. Fantastyczne opowiadania, mówiące, że najważniejsza w domu jest … zupa i zawsze musi ona gościć na stole. Jest ogórkowa, pomidorowa, rosół i zupa z dyni … a prześmieszna historia wpleciona w rozmowę o zupie jest niemożliwie fantastyczna. Zdecydowanie Zupa w Twojej biblioteczce musi być!
.
Zupełnie inna historia to „Magda, miłość i rak”. Książka zainteresowała mnie w momencie kiedy poznałam na łamach telewizyjnego programu historię Magdy Prokopowicz, jej zmaganie z rakiem oraz radość i chęć życia jaka w niej była. Chciałam poznać jej niesamowitą opowieść o życiu pełnym niespodzianek, które potrafią zmieniać i inspirować do działania. Niesamowita historia o silnej i mądrej kobiecie. Bardzo mądra książka.
.
Kolejną ciekawą i motywacyjną propozycją jest „Projekt szczęście” pokazujący jak czasem niewielkie systematycznie zmiany wprowadzane w życie może doprowadzić do pełni szczęścia. Bardzo lubię motywacje w tym wydaniu. Inną motywacyjną jest mój prezent gwiazdkowy „Jesteś cudem”. Prezent niespodzianka, którą otrzymałam w pracy od Mikołaja, którego imienia nie znam. Jakże miło było otworzyć prezent, który mówił do mnie od razu … jesteś cudem. Wow!

IMAG0876

Teraz coś fantastycznego dla dzieci. „ELMER Wielka Księga Przygód”. Fantastyczna, niesamowita, cudna, kolorowa. Tak można od razu o tej książce powiedzieć. Tematy poruszane w książce pokazują, że można być zupełnie innym, kolorowym, a przy tym wyjątkowym. Dziecku należy pokazywać, że inność może się wszędzie zdarzyć, wśród bajek, zwierząt i ludzi. Doskonała już dla najmłodszych, bo tak kolorowe obrazki przyciągają niezwykle.

Książki Martyny Wojciechowskiej są nieocenione. Uwielbiam samą autorkę, która mi –> imponuje, dlatego jej książki są bardzo dla mnie ciekawe. Pierwszą była „Etiopia. Ale Czat!”, następnie „Dzieciaki świata”, ostatnia „Zapiski podróżne”. Wszystkie ciekawe, bo przybliżające do odległych krajów i wprowadzając w świat niezwykłych przygód, a to lubię najbardziej. Przygoda, podróże, a także tajemniczy skarb zawsze mnie interesowały już od najmłodszych lat.

IMAG0596

IMAG0432

A co z książek można jeszcze zrobić … np. wieżę. Mój syn uwielbia ❤

IMAG0604

To tylko kilka z książek z mojej biblioteczki, którą niezwykle uwielbiam powiększać.
Mam dla niej plan by powstała taka z prawdziwego zdarzenia i stała się moim fantastycznym czytelniczym pokojem relaksu z możliwością odwiedzania niesamowitych miejsc oraz chęcią rozwoju i spełniania swoich podróżniczych marzeń.

Znasz kilka z tytułów, które wymieniłam?
Może polecisz mi swoje ulubione książki warte przeczytania.

PS. Mam nadzieję, że czytaliście wczorajszą recenzję Magiczne drzewo. Cień smoka.
POLECAM!

podpis Optymistyczna

 

