10 rzeczy, których o mnie nie wiecie

Prawdę mówiąc jestem osobą, która dużo mówi, a skoro mówi to też między innymi również o sobie.
Wiedzą to szczególnie osoby, które spędzaj ze mną więcej czasu – w domu, w pracy i wśród najbliższych oraz przyjaciół.

Dlatego myślę, że nie ma zbyt wiele rzeczy, o których ktoś o mnie nie wie.
Nie mam jaki wyjątkowych tajemnic.

Ale tu – na blogu – myślę, że wiele o mnie nie wiecie.

10 rzeczy

10 rzeczy, których nikt o mnie (jeszcze) nie wie!

1. Wystarczy mi chwila, aby się wzruszyć, jestem typem romantyka, uwielbiam oglądać tego typu filmy, bardzo lubię zawsze szczęśliwe zakończenia. Nie zmienia to jednak faktu, że lubię również być zaskakiwana ciekawym zakończeniem (tu jeśli o filmy chodzi) oraz oglądam namiętnie psychologiczne filmy, w których jest miejsce na przemyślenia.
Uwielbiam też pary, które mają dla siebie ogrom wrażliwości, miłości i spontaniczności.

2. W dzieciństwie moim ulubionym kolorem był niebieski, zawsze miałam jakieś ubranka w tym kolorze – sukieneczki, swetry czy inne dodatki. Pozostało mi tak do dziś. Dlatego odcienie błękitu są mi bardzo miłe.
Nawet jakiś czas temu przy wyzwaniu Uli pisałam o kolorze moich myśli – jak myślicie jaki właśnie był. 

3. Nie byłam nigdy wielką fanką żadnej grupy muzycznej czy też piosenkarzy, chociaż uwielbiałam muzykę niezwykle (pozostało mi to do dziś), oglądam wszelkie programy muzyczne – Eurowizję, aktualnie także Voice of Poland. Lubiłam zawsze Natalię Kukulską (To zakochani – piosenka śpiewana na moim ślubie), Justynę Steczkowską, Edytę Górniak (niezwykle wzruszają mnie m.in. LIST, uwielbiam tą piosenkę i jej głos, wzruszają mnie jej emocjonalne wykonania), uwielbiam twórczość Grzegorza Turnaua oraz kilka piosenek Michała Bajora. Ale również zagraniczne gwizdy jak Céline Dion, Jessie Ware czy szaloną Shakirę oraz niezwykłego artystę Michaela Jacksona.
To, że lubię —> optymistyczne piosenki już wiecie.

4. Bardzo lubię gry planszowe, karty, szachy – uwielbiam tego typu rywalizację, kiedy można sprawdzić swoje umiejętności, reagowania na dane sytuacje, wykorzystania intelektu oraz inteligencji mającej na celu wygranie partii, ale przede wszystkim niezwykłą satysfakcję sprawia mi wygrana, tym bardziej z silnym konkurentem. Jestem typem ambitnego zwycięscy, ale nigdy nie po trupach. Lubię rywalizować, adrenalinę, która temu towarzyszy.

Te scrabble wygrałam w konkursie u Kominka – Tomka Tomczyka.
scrabble - gra

5. Jedyne z niewielu gier komputerowych, w które lubiłam (dawno temu) grać – to Worms-y, te robaczki lubiłam i zawsze nadawałam im imiona moich przyjaciół. Jedna z niewielu gier komputerowych, która wciągała. Po za tym nie lubiłam grać w żadne inne gry, nudziły mnie niesamowicie. 
Wciągnąć na dłuższy czas potrafił mnie jeszcze tylko kurnik.pl – a tam szczególnie gra w tysiąc i literaki albo też domino.

6. Bardzo boję się ciemności, szczególnie gdy jestem sama w domu, potrafię sobie wyobrażać w takich sytuacjach jakieś obrazy iście z horrorów. Nigdy nie lubię zostawać sama w domu, włączam wtedy światła w wielu miejscach, by się nie przestraszyć jak coś nagle się poruszy.

7. Boję się scen w filmach, horrorach, w których uczestniczą dzieci, to zawsze jakieś dziwne emocje we mnie wywołuje, niezwykle mnie potrafią wystraszyć, tak było w filmach: Omen, Dzieci z kukurydzy – jak dobrze, że wiele tytułów nie znam.
W takich gorszych dla mnie scenach często zakrywam częściowo oczy i to już w momencie kiedy muzyka temu sprzyja. Zapewne znacie te sytuacje, kiedy muzyka „mówi”, że coś się strasznego wydarzy. Moim zdaniem dzieci nie powinny w takich filmach pojawiać. Zapewne strasznie to nie wygląda w momencie kiedy kręcą sceny, ale z ciekawości chciałyby zapewne zobaczyć swoje dzieło. Nie akceptuje!

creator

8. W przeszłości chciałam zostać lekarzem (chirurgiem), prawnikiem, artystom plastykiem, ważne aby zajmować wysokie stanowisko i być potrzebną ludziom i światu. Zdawałam egzaminy na studia na budownictwo, zostałam w konsekwencji jednak mgr inż. Inżynierii Środowiska o specjalności Geologia i Geochemia Środowiska. Niezwykłe studia w niezwykłym Krakowie, które wspominam fantastycznie. Jednak jak to zwykle bywa pracuje się w zupełnie innej branży. Zamiast środowiska, natury i wolności – biuro wypełnione dokumentami i pomoc w drogocennych sprawach.

9. Nigdy nie paliłam papierosów, bardzo przeszkadza mi zapach papierosowy, nie znoszę go. Żadne używki nie są mi znane!

10. Mam niezwykłą empatię do ludzi, zawsze staram się każdego zrozumieć i wytłumaczyć. Zawsze staram się postawić na miejscu mojego rozmówcy i pomyśleć jak ja zachowałabym się w danej sytuacji.

.

Okazało się, że mam trochę rzeczy, których o mnie wiedzieć nie mogliście.
Resztę sekretów zachowam dla siebie.
Kobieta powinna pozostać po części tajemnicza!

 

Zaglądajcie na blog Sen Mai i zobaczcie, czego nie wiecie jeszcze o innych uczestniczkach wyzwania!

cropped-podpis3.png

