Bajki blogerów

Blogerzy piszą książki, blogerzy piszą bajki.
Tak wiele fantastycznych książek wydawanych jest przez blogerów, są wśród nich kulinarne (Kuchnia filmowa,  Whait Plate, Fotografia kulinarna), poradniki (najsłynniejszy Bloger i Blog),  modowe (Rzeczowo o modzie męskiej, najnowszy Nie mam się w co ubrać), przygodowe (Admiralette) dlaczego więc nie miałoby być wśród nich również bajek dla dzieci i tak oto przedstawiam Wam „Bajki blogerów”.

Bajki blogerów to książka z bajkami o charakterze edukacyjnym, przedstawione historie zwracają uwagę na bardzo współczesne problemy, często także zagrożenia (np. związane z internetem, w którym Ci strasznych smoków nie mało), na które mogą być narażone dzieci. Wiele z opowiadań uczy także wrażliwości, cierpliwości, tolerancji i poczucia własnej wartości. Ich wspólne czytanie, słuchanie buduje i pogłębia więzi rodziców z dziećmi.

Ja książkę z bajkami blogerów zakupiłam na Targach Książki w Krakowie, jako nowość w 2013 roku. I co najfajniejsze mam ją z autografem … samej Martyny Wojciechowskiej, z którą w tym dniu wymieniłam może 2 zdania. A dlaczego akurat Martynę Wojciechowską połączyłam z tą oto książką? Mianowicie była ona w jury wybierającym te najlepsze bajki, a że Martynę bardzo cenię ( –> 5 powodów dlaczego mi imponuje) chciałam mieć jej autograf – i tak mam z tego dnia dwa – dla mnie i Wiktorka.

DSC_2225

 

Moja książka z bajkami blogerów jest tym bardziej wyjątkowa, że została na Targach Książki w 2013 roku podpisana przez samą Martynę Wojciechowską –> z dedykacją bajkowego życia dla Wiktorka.

DSC_2234

DSC_2236
OPOWIADANIA czyli BAJKI BLOGERÓW

Tu oto jedna z bardzo ciekawych historii mówiąca o dzieciach, z których jedno nie bardzo szanowało swoje zabawki, a drugie wręcz przeciwnie marzyło o wyjątkowej zabawce, koniu na biegunach, na którą nie było stać jego rodziców. Ale historia lubi płatać figle by móc uświadamiać i uwrażliwiać. Ciekawi Was kto w konsekwencji miał upragnionego konia na biegunach? Sami powinniście się przekonać czytając opowiadanie Doroty Menteckiej-Janek z bloga Maminkowo. 
Bardzo mądra bajka dla każdego dziecka, mającego nadmiar zabawek.

DSC_2230

DSC_2229

 

DSC_2228

 

DSC_2232
DSC_2233

 

Tak jak wspominałam na początku zacne grono zasiadało w Jury Wielkiego konkursu blogowych bajek, a wśród nich Martyna Wojciechowska, Małgorzata Gutowska-Adamczyk czy Paweł Zawitkowski.
Książka Bajki blogerów i dołączona do niej płyta CD są zwieńczeniem konkursu organizowanego wspólnie przez Wydawnictwo Zielona Sowa i Onet.

DSC_2330

 

My czytamy Bajki Blogerów i wyciągamy wnioski z przeczytanych opowiastek, myślę, że dzięki tak współczesnym historiom opowiadania nabierają bardzo realnego edukacyjnego charakteru. 
My lubimy. Fajnie, że Wydawnictwo Zielona Sowa wsparło inicjatywę BAJEK BLOGERÓW. 

Czytaliście już Bajki Blogerów?
Jakie znacie jeszcze książki napisane przez blogerów?

podpis

