Wszystko co kocham

Każdą chwilę można pokochać jeśli tylko stworzymy doskonałe życie w zgodzie z własnymi marzeniami, swoimi inspiracjami na co dzień i jeśli będziemy robić to co sprawia nam największą przyjemność, będąc jednocześnie w gronie najbliższych.

Kocham życie, bo daje tak wiele możliwości do realizacji, do przeżycia najpiękniejszych momentów na świecie, bo umożliwia spełnianie swoich marzeń, również dlatego, iż daje życie – dziecko, które jest najpiękniejszym prezentem jaki możemy sobie wyobrazić. Kocham Cię życie!
.

Wszystko co kocham w swoim życiu

Dziecko – najważniejszy człowiek z życiu dla każdego rodzica (tak przynajmniej powinno być) dla mnie moje dziecko jest najważniejsze na świecie. Dla niego chcę być najlepsza, dla niego chcę osiągać również sukcesy, które w pozytywny sposób będą miały wpływ na jego przyszłość. Kocham go tak bardzo, że chcę dla niego wszystko co najlepsze, chcę dla niego życia w pięknym domu, chcę go otaczać miłością, chcę mieć najwięcej dla niego czasu, zwłaszcza teraz kiedy jest jeszcze mały. Chcę wychować go na dobrego człowieka, który będzie miał przekazane dobre wartości , aby był dobrym, mądrym i optymistycznym człowiekiem. Moje chcę zamieniam dlatego w czyny.
Uwielbiam to kiedy z nim jestem i jest taki szczęśliwy, radosny, mówi „moja mamusia”, „kocham Ciebie”, „moi rodzice” i wtulony w swoich rodziców, w nas jest najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Kocham nad życie mojego syna Wiktorka!

Wiktorek

Rodzina – moja najbliższa syn i mąż, bo to z nim chcę spędzić całe moje życie. No może całe życie nie z synem, bo przecież sam stworzy też swoją rodzinę i kiedyś opuści rodzinny dom. Ale chcę, aby moja rodzina była zawsze szczęśliwa, sprawiała, że będziemy się rozwijać, wspierać i dodawać sobie zawsze dobrych emocji i energii.
Nie ukrywam tego również, że chcę stworzyć dom wypełniony śmiechem i radością dzieci, które będą się kochać, wspierać oraz inspirować. Rodzina jest najważniejsza, dlatego właśnie dla niej chcemy by życie było obfite w najpiękniejsze momenty, otoczone najpiękniejszymi rzeczami i najważniejszymi wartościami.

 

Inspiracje – uwielbiam wszystko co kreatywne, artystyczne, wszystko co potrafi upiększać nasze życie, kwiaty, ogrody, obrazy, zdjęcia, podróże etc. Uwielbiam kreatywnych ludzi, którzy potrafią inspirować do działania, dodają energii do zmiany na lepsze, do spełniania przez to swoich marzeń. Kolekcjonuję moje inspiracje dotyczące własnego domu, ogrodów, w jakim chciałabym sama przebywać, wnętrz, dodatków, ale również mody, kolorów, potraw, ludzi, wiele rzeczy mnie inspiruje.
Wiele z moich inspiracji możecie zobaczyć w zakładce –> INSPIRACE

inspiracje

kuchnia-w-beżu-i-bieli

Spełniać swoje marzenia – kocham to, jak z marzeń można realizować swoje życie, można osiągać to co wydawałoby się nieosiągalne. Ci którzy swoje marzenia już realizują dokładnie wiedzą, że wszystko jest możliwe, jeśli tylko się postawi cel do osiągnięcia i dąży do jego spełnienia. Czytałam o ludziach, którzy myśleli o własnym domu, marzyli o nim, a po wielu latach mają dokładnie ten, który mieli na fotografii z marzeniami. W momencie kiedy przypadkiem wpadli na ta fotografię byli w ogromnym szoku, że marzenie dokładnie o tym konkretnym domu zostało zrealizowane.
Ja także mam marzenia do spełnienia, dążę do ich realizacji każdego dnia i wiem –> gdzie będę za 10 lat.

 

Podróże – kocham peregrynacje niezależnie od odległości, te bliskie i te bardzo odlegle. W moich marzeniach jeszcze te najdalsze zakątki naszego globu. Uwielbiam spędzanie czasu w podróży, gdzie wraz ze swoją rodziną możemy poznawać fantastyczne miejsca, ale jednocześnie być ze sobą bardzo blisko, rozmawiając i poznawać się tym bardziej. Podróżowanie ma ogromne działanie na każdego z nas. Uwielbiamy! Troszkę z naszych podróżniczych inspiracji.
Jeśli chcecie zobaczyć –> za co kochać podróże, to zapraszam, jakiś czas temu napisałam na temat kilka słów 😉

cytaty

Przedsiębiorczość – niezwykle uwielbiam wszystkie osoby, które są przedsiębiorcze, tworzą własne firmy, rozwijają siebie, swoje działalności, inspirują do działania, są motorem napędowym do wielu zmian. Uwielbiam przedsiębiorcze kobiety, które potrafią zajmować się nie tylko dzieckiem/dziećmi, ale spełniają swoje marzenia i tworzą, kreuj, rozwijają i działają na swoją markę, która tylko zaprocentuje w przyszłości. Tylko od nas samych zależy jak nasza przedsiębiorczość się rozwinie, ale najważniejsze to, żeby nie zrezygnować dopóki nie osiągnie się wymarzonego celu.
Przedsiębiorczości uczymy się z pokolenia na pokolenie, więc jeśli już teraz ty staniesz się przedsiębiorczym człowiekiem spełniającym swoje marzenia o własnej firmie, pracowni czy wielkim przedsiębiorstwie to tylko na przyszłość sprawić może, że Twoje dziecko będzie miało tym lepszy start i nie chodzi tylko o pieniądze, ale o wartości jakie z tego wyciągnie.
Uwielbiam przedsiębiorcze mamy, dlatego też chcąc je poznać zorganizowałam Spotkanie Przedsiębiorczych Mam i choć nie było to jeszcze moje spotkanie marzeń, bo wiem jak wiele bym zmieniła, udoskonaliła, to jestem dumna, że tak wiele fantastycznych mam jest  wśród nas. Wiele poznałam na licznych –> spotkaniach. Każdej życzę rozwijania swojej przedsiębiorczości i tworzenia własnej działalność.
Zatem kochane –> Czas na atak! przedsiębiorczych mam.

 sentencje

A co Ty kochasz najbardziej na świecie?

podpis

 

