Gdzie chciałabym być w życiu za 5 lat

Bardzo ciekawe pytanie, ciekawe kto już sobie takie kiedyś stawiał?
Poniekąd
(wróć) dokładnie wiem gdzie chciałabym być w życiu za 5 lat.

Wiele razy myślałam już w tym temacie, planowałam i wiele kwestii poniekąd sobie ustaliłam, wypisałam również  rok temu to gdzie i kim będę za 10 lat.
Wiele kwestii nie da się przewidzieć, zaplanować jednak warto zastanowić się w jakim kierunku chcemy iść, co chcemy osiągnąć. Nasze plany i marzenia są do zrealizowania wystarczy tylko je określić i dążyć swoimi wyborami do ich realizacji. Myślę, że niezwykle ważne jest również pozytywne myślenie, które ma nieodzowne znaczenie, nastawia ono bowiem nasze wybory na te lepsze możliwości. Planowanie jest nieodłączną częścią sukcesu, wielu znanych myślicieli, osób motywujących do działania taką właśnie tezę wysuwa i ukierunkowuje, że jest to niezbędne do uzyskania pożądanego efektu.

Spójrzmy chociażby na jakąś firmę, obok które codziennie przejeżdżamy do pracy lub chociażby w której pracujemy albo też którą sami prowadzimy. Czyż nie to, że mają one pewne określone cele właśnie osiągają to gdzie są akurat w tym momencie. Widzimy jak się zmieniają w ciągu kilku lat i jak dążenie do polepszenia sytuacji, do osiągania większego sukcesu, możliwości finansowych jakie za tym idą, prowadzi ich do zwiększenia wydajności.

images
Gdzie chciałabym być za 5 lat
Ważne pytanie, które mądry człowiek powinien niezwykle mocno przemyśleć. W zależności od tego czy nam zależy na tej zmianie czy nie, warto wziąć życie w swoje ręce i zastanowić się gdzie chcę być!

Ula ponownie porusza ciekawy temat do zastanowienia, zatem warto się zainspirować inną osobą, która potrafi swoim pytaniem zatrzymać daną osobę i poruszyć ją do myślenia o samym sobie. A czasem jest to jedynie zabawa.
Ja wiele razy na ten temat myślałam, fajnie, że Ula właśnie teraz przypomniałam mi ponownie o kwestii planowania przyszłości. Prawdą jest, że tego typu pytania częściej stawiam sobie po przekroczeniu magicznych 30 lat.

Zobaczcie również na stronie Uli wpis dotyczący Gdzie chciałabym być w życiu za 5 lat. Może zainspiruje Ciebie do zmiany albo jedynie potwierdzi Twój dobry wybór.

 ___________________________________________________________________

Może Ty również masz ciekawe pytanie, które poruszy do zastanowienia nad swoim życiem. Zapraszam do zadawania takich pytać INSPIRUJMY się wzajemnie!

Co do tematu przyszłości tej za 5 lat miałam jakiś rok temu również przemyślenia dotyczące tego jak wiele zmieniło się życie odkąd pracujesz na etacie? Ciekawa jest jak się u Was zmieniło?

Jedno z moich ulubionych zdań brzmi – „Nie odkładaj marzeń, bo się nie zmieszczą na półce!”
Jakoś tak wyjątkowo ten dzisiejszy tekst mnie nastroił, bardzo motywująco. 

 nie odkładaj marzeń

cropped-podpis3.png

