Historia nazwy bloga

Inspiracją do tego wpisu jest Wyzwanie blogowe « 5 dni do lepszego bloga », które zainicjowała Ula z bloga Sen Mai.


Historia nazwy bloga Optymistyczna Mama
Z powstaniem bloga zawsze wiąże się jakaś emocjonalna historia. Skoro ma powstać miejsce w sieci, które sami tworzymy i ma być naszą wizytówką, to istotna jest tu również nazwa. Wszak z tą nazwą będziemy rozpoznawani, łączeni będzie poniekąd mówiła coś o nas.
Pamiętam jak myślałam nad nazwą. Od początku wiedziałam, że chcę aby była związana z macierzyństwem, blog powstał kiedy mój syn miał już ponad rok i to właśnie on był inspiracją do jego stworzenia. Chciałam mieć miejsce, w którym będę się dzieliła fantastycznymi chwilami z naszego życia, chciałam również te chwile dla niego zapamiętać.

Chciałam również , aby nazwa była prosta i odzwierciedlała moją osobę.
Dlaczego więc Optymistyczna Mamma? Odpowiedź jest bardzo prosta, jestem osobą bardzo optymistycznie nastawioną do życia, bardzo często się uśmiecham i zawsze wszystko widzę w pozytywnych barwach, dlatego właśnie chciałam by blog był taką pozytywną przestrzenią. I taką staram się przedstawiać, uwielbiam bowiem wszystko co piękne, twórcze, niezwykłe.
Z racji tego, że mój kochany Wiktorcio jest moim najwspanialszym kompanem dobrych myśli i zdarzeń i bycie mamą jest dla mnie wyjątkowe pod każdym względem to fakt ten również chciałam umieścić w nazwie. Jednak skąd ta mamma ktoś pomyśli. Z miłości do Italii (początkowo myślałam nawet o nazwie La mamma). Język włoski jest tak wdzięczny, Włochy są tak pięknym krajem, a moja 4 letnia nauka języka włoskiego zaowocowała także małym wkładem w nazwę bloga. To cała historia mojego bardzo pozytywnego bloga. Dla mnie bardzo wyjątkowego miejsce, które traktuję również jak album pięknych chwil.

Ot cała historia!

DSC_5973

 

 Mój skarb!!!97

Teraz już przystojniak 4-latek.

DSC_1820

PS. Tak troszkę moje Wyzwanie blogowe jest nie w kolejności jakiej być powinno, ale weszłam w połowie wyzwania i tak zaczęłam od rzeczy, które lubię/nie lubię i tak zostało zaburzone. Ależ lubię te wyzwania Uli.

podpis

 

 

