10 rzeczy, które lubię i 10 rzeczy, których nie znoszę

Właśnie trafiłam u Uli na kolejne Wyzwanie blogowe, a nikt tak jak ona nie potrafi inspirować do przemyśleń, a jednocześnie nikt tak jak Ula nie wymyśla ciekawych projektów. Uwielbiam ją za to!

Tym razem wyzwanie polega na przedstawieniu 10 RZECZY, które lubię i 10 RZECZY, których nie znoszę.
Pierwsze będzie bardzo przyjemne, bo będą to rzeczy, które mnie pasjonują, które nadają piękniejszą stronę optymistycznego życia. Kolejne to te, od których raczej wolałabym uciekać i szybko zapomnieć.

10 rzeczy, które LUBIĘ

1. ŻYCIE – bo jest tak pasjonujące, bo dla każdego ma
2. PODRÓŻE – te bardzo bliskie i te dalekie, lubię być w drodze, zwiedzać ciekawe miejsca, które będą zawsze przypominać najfajniejsze chwile spędzone z moimi bliskimi. Oczywiście właśnie z mężem i Wiktorciem uwielbiam najbardziej podróżować.
3. UŚMIECH – bardzo lubię ludzi optymistycznych, dobrze nastawionych do życia, którzy nie narzekają. Dlatego mam przygotowane Optymistyczne piosenki, uśmiechajmy się!
4. Czas spędzony z moim radosnym synkiem Wiktorkiem, który ma tyle energii i pomysłów, że czuję się jak z wulkanem energetycznym.
5. ZDJĘCIA – lubię mieć fotografie z wielu miejsc, w których jestem/jesteśmy, bo to one przypominają te fajne chwile, które spędzamy w wielu miejscach. I nawet kiedy pamieć płata nam figle zawsze można przez zdjęcia odszukać wspomnienia.
6. OGRÓD – uwielbiam piękne ogrody, chcę aby mój wyglądał przytulnie, z idealnym tarasem, z ogromną ilością zieleni, kwiatów i miejsca do przyjemnie spędzanych dni i wieczorów.
7. KWIATY – o tak kwiaty lubiłam od zawsze, jako mała dziewczynka zawsze tworzyłam bukiety z polnych maków, chabrów czy stokrotek. Marzyła mi się nawet kiedyś piękna kwiaciarnia z mnóstwem kolorów.
8. ZAPACHY, lubię otaczać się pięknymi zapachami,
9. Niezwykle pozytywne KOLORY, wnętrz, owoców, pięknych obrazów, jedzenia, lubię wszystko co jest urokliwe, a kolory mają również na to duży wpływ. Np. takie lawendowy przenosi w przyjemne miejsca.
10. PRZEDSIĘBIORCZE KOBIETY, które inspirują, które mają dzieci i potrafią być aktywne, energiczne i zaradne. Uwielbiam takie osoby i bardzo dobrze mieć takie w swoim otoczeniu.

 

dsc_1573

 

 

10 rzeczy, które NIE LUBIĘ

1. NARZEKANIA, o tak bardzo tego nie znoszę, przecież wystarczy spojrzeć bardziej pozytywnie i nie trzeba wtedy ciągle narzekać, ludzie którzy tak robią zdecydowanie odpychają swoją osobą. A więc nie narzekajcie!
2. ZATŁOCZONE MIEJSCA – w takich miejscach czuję się przytłoczona, nie lubię się przeciskać między ludźmi, zdecydowanie jestem zwolenniczką dużych przestrzeni.
3. KAWA – no w sumie można powiedzieć, że jej nie lubię, bo nie piję. Chociaż zapach jest bardzo przyjemny. Zdarza mi się wypić kawę (może 7 razy w roku ;)), ale bardzo lekką i tylko z mlekiem, ale nie przepadam.
4. Nie lubię jak mi się zawiesza komputer w pracy. Bardzo nie lubię.
5. Nie lubię jeśli ktoś wtrąca się z moje życie, nie daje mi przestrzeni lub chce mnie ograniczać. Dlatego nie pozwalam nigdy na to.
6. Boję się CIEMNOŚCI i zdecydowanie nie lubię być wtedy sama.
7. Wielu insektów, boję się pająków i różnych latających insektów.
8. Nie lubię tego, że po słodkościach się tyje,
9. PRODUCENTÓW zabawek, którzy wymyślają agresywne produkty dla dzieci, reklamują je i każde dziecko chce takie właśnie mieć. 
10. Nie znoszę zapachu papierosów, irytują mnie ludzie, którzy nie zwracają uwagi, że ktoś tego lubić nie może.

Zatem poznaliście moje 10/10. 
Ciekawa jestem jakie są Twoje rzeczy te ulubione i te zdecydowanie na nie.

 

podpis

