Śmiertelna pułapka

Każdego dnia pędzimy, żyjemy w czasach gdzie każdy śpieszy się, bo czas jest tak drogocenny. Niestety w tym pędzie może stać się również tragedia, jak się w ostatnim czasie można przekonać.

Chociaż prawdę mówiąc nie znamy dokładnym wydarzeń wtorkowej sytuacji, w której tata pozostawił swoją malutką 3-letnią córeczkę Oliwię w samochodzie na osiem godzin. Przypomnę, że temperatura w tym dniu miała ponad 30 stopni C. Prawdopodobieństwo, że w tym czasie mógł właśnie śpieszyć się do pracy jest ogromne. Przez ten pęd właśnie zdarzyła się tragedia. Dziecko zmarło z przegrzania.
Tragedia dla całej rodziny. Nie ogarniam nawet co mogą teraz odczuwać.

Ja nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Nie mnie oceniać, chociaż pytań jest wiele, jak to w ogóle możliwe, że doszło do takiego strasznego nieszczęścia. Ogromnie współczuję.

reklama

Prawie rok temu pisałam o szokujących kampaniach reklamowych. Po ostatnich wydarzeniach warto je sobie przypomnieć, szczególnie One decision”, która obrazuje co stanie się z dzieckiem pozostawionym w śmiertelnej pułapce jaką jest rozgrzany na słońcu samochód.

Rok temu oglądając One decision, zastanawiałam się w ogóle skąd tak szokująca kampania reklamowa – okazuje się, że każdego roku w USA umiera kilkadziesiąt dzieci pozostawionych podczas upałów w samochodzie. Od 1998 r. zmarło w USA 575 dzieci, które pozostawiono w samochodzie, z czego 73 proc. nie miało jeszcze dwóch lat.
STRASZNE!

Pamiętajmy o tym, że samochód w upalne dni to śmiertelna pułapka, z którą nasze maluszki nie mają szans. 15 min w takim gorącu wystarczy, by stała się tragedia. NIGDY nie zostawiajmy dziecka w samochodzie samego.

 

podpis

Advertisements