Najpiękniejszy Dzień Mamy

Cudowny dzień, podwójne święto – być mamą to najpiękniejsza z możliwości jakie dostałam od życia. Odbierając dziś Wiktorka z przedszkola usłyszałam … mamo mam dla Ciebie laurkę i wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Mamy i słodki buziak. Kocham Cię. Mój mały kochany prawie 4-latek.
Rok temu były słowa … „Mamo mamo coś Ci dam, jedno serce … coś Ci dam” (które mam).

Dziecko potrafi wyjątkowo wyrazić swoją miłość do rodzica. A te nasze uściski, całusy i śmiechy to prawdziwa, najpiękniejsza nagroda, która każdego dnia niesamowicie cieszy. Uwielbiam te nasze podróże do przedszkola, kiedy mamy prawie godzinę w samochodzie tylko dla siebie i rozmawiamy i odpowiadam na niekończące się pytania „dlaczego”. Zawsze wtedy jestem tak cierpliwa i tak mnie to bawi, że na kolejne 20-ste pytanie dlaczego potrafię odpowiadać z uśmiechem na twarzy. A Wiktorek to widząc ciągle zadaje pytanie dlaczego Mamusiu 😉 śmiejąc się przy tym słodko. Taki to słodki urwisek.

Ostatnio będąc na spacerku mój maluszek zbierał dla Mamusi kwiaty i tak słodko sobie podskakiwał i podśpiewywał, że nie mogłam się oprzeć pokusie by to uwiecznić i tak powstał krótki filmik, który uwielbiam teraz oglądać. Uwieczniać te fantastyczne chwile warto, bo kochane dzieci rosną i myślę, że nie raz usiądziemy razem i pooglądamy sobie wspominając każdą cudownie spędzoną chwile.

Dziękuję Tobie kochany Wiktorku za każdą chwilę :*

IMAG1071

IMAG1084

IMAG1050

PS. Podwójne święto, bo mam w dniu 26 maja również imieniny.

DSC_5973

podpis

