Czas na spotkanie przedsiębiorczych mam!

Przedsiębiorczych kobiet, mam jest w Polsce bardzo wiele. Tworzą firmy, pracują, piszą blogi, potrafią inspirować i motywować do wielu pozytywnych zmian, a w tym wszystkim są spełniającymi się mamami.
Otaczam się kobietami sukcesu, poznaję je również dzięki blogom stąd pomysł by połączyć te światy w rzeczywistym spotkaniu.

Powinnyśmy się spotykać, inspirować. Taka myśl mnie już jakiś czas temu naszła. Tak my mamy, przedsiębiorcze kobiety powinnyśmy się spotykać, by móc czerpać od siebie energię, by się móc wspierać, ale również zdobywać wiedzę.

Dlatego też to zorganizowałam spotkanie – Przedsiębiorczych Mam.
Takich spotkań nigdy za wiele, każdego dnia można znaleźć inspirujące miejsce by porozmawiać na interesujące tematy, które mogą nas tylko czegoś dobrego nauczyć.
Bardzo się cieszę na spotkanie z przedsiębiorczymi mamami, tym razem w Katowicach.

Czas na atak BiznesMam

 

podpis4

