Warto pomagać – przekaż 1 % podatku

W najbliższym czasie każdy z nas będzie rozliczał się z fikusem, co za tym idzie w tym czasie możemy również pomagać potrzebującym – wystarczy jedynie wpisać w rozliczeniu, że oddamy 1 % podatku na daną organizację i osobę. Wszyscy możemy pomagać, bo warto. Jeśli tylko rozejrzymy się dookoła, to okaże się, że znamy kogoś komu warto pomóc.

Co roku przekazuję 1% podatku.
W tym roku zrobię to dla Szymonka, ślicznego synka mojej koleżanki z liceum Kasi. Szymonek potrzebuje wsparcia niezbędnego do wykonania operacji jego paluszków, urodził się bowiem z wadą kończyn górnych.

Każdy z nas rodziców chce by jego dziecko było zdrowe, dlatego robimy wszystko by tak właśnie było. Czasem jednak los ma inne plany i może nam wszystko pokrzyżować i nie jest to zależne od nas. W takim wypadku robimy wszystko by dziecku pomóc. Dlatego wiem, że rodzice Szymonka potrzebują wsparcia i chcę im w tym pomóc. Kasia nigdy mnie o tą pomoc nie prosiła, dlatego tym bardziej chcę ją wesprzeć.
Jeśli zastanawiacie się na kogo oddać swój 1% podatku to ja polecam przekazać go na Szymonka.

1506802_697807500240399_1411065598_n

1619365_452639244838277_553553517_n

Więcej informacji o Szymonku można przeczytać na stronie.

Inicjatywę wspierania propaguje również moja siostra Patrycja z bloga Natalkowo, która zebrała więcej potrzebujących osób z rejonów Buska Zdroju. Warto pomagać!

Ja swój 1 % oddam na Szymonka, a TY na kogo oddasz swój 1 %?!

podpis Optymistyczna

