Lista … (jesteś na niej i Ty)

LISTA 12 NAJWAŻNIEJSZYCH/
NAJBARDZIEJ INSPIRUJĄCYCH OSÓB W MOIM ŻYCIU

1. Mój syn Wiktorek, to moje szczęście, które każdego dnia daje mi siłę i energię do działania. To on nadał mojemu życiu największego sensu, to dla niego chcę być przedsiębiorczą mamą, która nauczy go wszystkiego co do życia jest niezbędne i co w życiu jest ważne – miłość, szacunek, wrażliwość, przedsiębiorczość.

DSC_8805
2. Mąż, z którym przeżyłam już wiele pięknych, długich lat. To on zna wszystkie moje dobre i złe dni, on rozumie i wspiera, no dobra nie zawsze (aktualnie troszkę mniej). Do przypomnienia –  I ślubuję Ci …
3. Mama, niezwykle ważna w życiu osoba, przyjaciółka, która zna wszystkie moje rozterki, moje szczęśliwe dni, z którą rozmawiam chyba każdego dnia w roku.

4. Rodzeństwo, z których zawsze jestem dumna i które zawsze chwalę, bo rodzina jest najważniejsza!
Zwariowana siostra Patrycja, której wszędzie pełno, czasem uczę się od niej energii, bo ma jej wiele, eko mama – czyli Ekoponidzie i Natalkowo.
Siostra Dominika, osobisty fryzjer rodziny, przedsiębiorcza mama z własnym biznesem.
Brat Bartek, głowa do języków – łacina, niemiecki czy grecki nie jest mu obca. Przyszły tata.
Braciszek Patryk (najmłodszy w rodzinie), z którym Wiktorek doskonale się rozumie. Nazywa go najlepszym kolegą 😉 chociaż jakby nie było wujkiem jest (tylko 9 lat starszym).

lista

5. Przyjaciele z czasów studiów – Ewelina, Ania, Oliwia, Agnieszka, Dreszczyk – to mój najlepszy team, z którymi utrzymuję kontakt (może ostatnio troszkę mniejszy) długi czas … Pamiętam o Was zawsze. Znajomi z pracy, mądrzy ludzie wokół mnie. 
6. Moja chrzestna – ciocia Basia, jest dobrym kompanem mądrych rozmów. 

7. Eliza – to dzięki jej pasji do blogowania, odkryłam w sobie chęć dzielenia się swoimi przemyśleniami, inspiracjami i sobą w sieci. Pierwsza blogerka, którą obserwowałam i dzięki której poznałam świat blogosfery (poprzez bloga) oraz dzięki której modowe zakamarki nie są mi obce. 

8. Ula Phelep za inspiracje, których mi dostarcza m.in. Wyzwaniem Foto, za to jak pokazuje swoją osobą, że można się świetnie w blogowaniu realizować.

9. Przedsiębiorcze Mamy, które każdego dnia poznaje na swojej drodze – blogujące przedsiębiorcze mamy – Edyta, Basia, Agata, Kamila, Marcela, Marlena, Natalia, Grażyna, Ania, Agnieszka, Paulina, Kinga  i wiele wiele innych.
Przekroczyłam listę 12 osób.

10. Martyna Wojciechowska, kobieta wulkan energii, podróżniczka, autorka wielu książek, osoba, która z pewnością wie co co żyć pełnią. Gdzie ona jeszcze nie była. 5 powodów dlaczego imponuje mi Martyna.

11. Artyści – Grzegorz Turnau, za muzykę i wrażliwość. Uwielbiam słuchać wrażliwej muzyki. Paulo Coelho za inspirujące cytaty, wiele książek tego autora przeczytałam. Przewijają się te cytaty przez moje życie.

„Pielęgnuj swo­je marze­nia. Trzy­maj się swoich ideałów. Masze­ruj śmiało według mu­zyki, którą tyl­ko ty słyszysz. Wiel­kie biog­ra­fie pow­stają z ruchu do przodu, a nie oglądania się do tyłu.”

„To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące.”

12. Ty, bo Ty również mnie inspirujesz!

blog

I chociaż ta lista jest długa, to jednak w gruncie rzeczy najważniejsza jest tu rodzina, zawsze była i będzie.
podpis Optymistyczna

