Wygrana Blog Roku 2013!?

Fantastyczne, że tak wiele osób pisze blogi, tak wiele z nas potrafi bawić się słowami, potrafi inspirować i motywować. Bardzo cieszę się, gdy w rankingach widzę świetne mamy piszące o swoich dzieciach, sobie oraz życiu. Uwielbiam parentingową kategorię blogów. I tak jak już wspomniałam fakt, iż Blog Roku wygrałaby blogująca Mama bardzo by mnie ucieszył. Byłaby to powtórka z poprzedniego roku, wszak Paulina Wnuk z From movie to the kitchen zwyciężczyni Blog Roku 2012 jest również mamą 5-letniego Tymka.

And-the-Winner-Is

Moje typy na wygraną!

Makóweczki jak można ich nie kochać, za fantastyczny urok osobisty całej rodziny, za wpisy z modą tak pięknie przedstawianą. Marlena oraz jej dzieci potrafią przyciągać do siebie. 6 w rankingu głosowania! Brawo.

Aparat – moje trzecie dziecko – przepiękne zdjęcia, przystojny model Józio i życie zwariowanej, fantastycznej rodzinki. Zdjęcia to mnie tam bardzo przyciąga. Uwielbiam.

Boginie przy maszynie to są dopiero boginie. Mają pasję do tworzenia pięknych rzeczy.

W kategorii moda i uroda moimi typami są:
Lenkowo Mi – dziewczyny to się potrafią modnie ubierać, przez co czasem zbierają hejt. Najważniejsze, że świetnie się bawią i znają się na modzie.

Ania i Karol młoda mama i mały model dumnie reprezentują świat modowych inspiracji.

Bardzo lubię też charyzmatyczną vlogerkę Radzką oraz Fashionable. Pewnie i oni do parentingów za jakiś czas dołączą 😉

Uwielbiam też blogi podróżnicze, to chyba z miłości do podróżowania i odkrywania ciekawych miejsc, a tak wiele jest jeszcze przede mną do odkrycia. Przydałby się jakiś przegląd tych podróżniczych blogów, bo jest tam wiele fantastycznych miejsc.
Okazuje się, że i w tej kategorii uwielbiam blogi, gdzie są też dzieci. Podróżujący rodzice to z pewnością wyższy stopień, ale zdecydowanie doświadcza się więcej, dzieci wszak więcej odkrywają w podróży i cieszą się każdą rzeczą.
Ostatnio pooglądałam wesołą rodzinkę, czyli Maniek Dorotka podróżujących ze swoimi dziećmi po wielu miejscach świata. Normalna, roześmiana rodzinka.
Kolejną podróżującą rodziną jest Tasteawey, wprowadzają w świat smaków z każdego zakątka świata, jest smacznie i kolorowo. Lubię również Pojechaną, zdecydowanie muszę poczytać też kolejna podróżującą The family, przyciąga.

Niech wygra najlepszy!

podpis

