To już dziś!

Tak tak, to już dziś zaczął się ten czas kiedy można GŁOSOWAĆ na swoje ulubione blogi w ramach kolejnej edycji BLOG ROKU 2013. Zatem jeśli masz miejsce w sieci godne polecenia zagłosuj.

Osobiście chciałabym aby wygrał jedną z nagród blog PARENTINGOWY, nie tylko z tego względu, że sama do tej grupy należę, ale przede wszystkim, że poznałam tak wiele fantastycznych osób z tego grona. Ogromnie się cieszę, że blogi rodzinne mają taką siłę, energię, potrafią inspirować i  pokazują, że życie z dzieckiem jest tak inspirujące, że każda mama, tata może się realizować na ogromną ilość sposobów. 

Bardzo podoba mi się inicjatywa, jaką zainicjował blog Slow day long, który ruszył z pomocą wybrania tych wartych uwagi blogów. No nie będę ukrywać szkoda, że się tam nie znalazłam, ale nie zmienia to faktu, że tak wiele miejsc z tego zestawienia lubię i polecam. Aż 12 z nich czytam regularnie, zwłaszcza parentingowe, które uwielbiam, więc autorzy dobrze wybrali. 

Jeśli jednak lubicie mój blog to możecie i na mnie zagłosować.

blog roku

podpis Optymistyczna

