Warszawskie (weekendowe) spotkania blogowe

Cóż to był za weekend. Bardzo rodzinny weekend wyjazdowy.
Rodzinny, chociaż całą sobotę Optymistyczna Mama to raczej bawiła się z blogerami w Warszawie. Oj bawiła się w gwiazdorskim gronie najlepszych blogerów!

1476071_436004503167975_1090119996_n
1466197_436004446501314_561807364_n

Spędziłam fantastycznie czas na Warsztatach Zdrowia i Urody w Medi Evi SPA zorganizowanych przez świetne dziewczyny Marysię z Oczekując i Agatę czyli Hafija – perfekcjonistki, które nas tam ściągnęły na spotkanie Mam blogujących. Doskonale się tam bawiłam poznając moje ulubione mamy z internetu.
Zdjęcia z tego wydarzenia można zobaczyć m.in. TUTAJ.

1499499_436005119834580_2113502610_n

Miałam tą przyjemność, że w trakcie warsztatów siedziałam obok Nishki, którą uwielbiam i mogłam poczuć na własnej skórze to fantastyczne poczucie humoru. Uwielbiam takie wariatki pozytywne, przy okazji nie mogłam się powstrzymać by mówić do niej Nishka chociaż Natalią się zwie, jakoś tak to lepiej do niej pasuje.
Bardzo pozytywne były wszystkie dziewczyny – Joasia (Wypaplani), dzięki której dojechaliśmy na Blogowigilię, Paulina (kotlet.tv, domowa.tv) przeurocza i uśmiechnięta jak zawsze – sympatycznie było ją poznać, Maryla, Ania (Dziecięce Klimaty), Alicja, Bogna, Kinga (Lady Gugu) przesympatycznie się z Wami rozmawiało. Agnieszka jako fotograf blogosfery była oczywiście z nami i dzięki niej już niedługo zdjęciami z tego spotkania Was poczęstuję.

Na spotkanie przybyłam jak zawsze o czasie, więc nic mnie nie ominęło.
Było bardzo urodowo, bo SPA nas tam tak niezwykle rozpieszczało, miałyśmy ekologiczne kremiki aplikowane i było to niezwykle przyjemne doznanie. Poznałyśmy również tajemnicę tworzenia aromatycznej soli – wszystkie składniki najczęściej mamy w domu jak to z Nishką skomentowałyśmy, więc niedługo własna produkcja … być może.

blogowigilia

Co było później …
Blogowigilia organizowana przez Ilonę z Blogosfery, która wie jak zrobić dobrze blongerom, jak ich wszystkich pod jeden adres zwabić i jak można się tam świetnie bawić.
Ileż tam blogerów było – z każdej strony znajoma twarz z blogosfery. Ależ jak to tak podchodzić jednak do nieznajomych …
Niektórzy jednak nie mogli się powstrzymać i zagadywali kogo tylko się dało, np. taki Tomek Kominek Tomczyk nie mógł się powstrzymać by chociaż dwa zdania z każdym zamienić, robiąc przy tym sobie również fotki z rozmówcą. Takim sposobem i ze mną ma i z Niską i z Gosią z Filozofii Jazdy, dzięki której tych kilka fotek powstało. Bo warto jak brać aparat ze sobą, to chociaż mieć naładowany.

Ten Kominek to ze wszystkimi musi mieć zdjęcie – to jakaś gwiazda czy co?
Basia zwana Chica Mala, Paulina From movie to the kitchen  oraz Optymistyczna Mama!
IMG_0551
Z Patrycją Kosiarkiewicz, Nishką – gwiazdami wieczoru oraz niejakim Kominkiem czy też Damianem oraz Optymistyczna ja Mama.

IMG_0556

IMG_0561

Takież to było spotkanie z stolicy.
Jak ochłonę z emocji to napiszę jeszcze coś bardziej mądrego.

Pozdrawiam całą blogosferę.

podpis Optymistyczna

