Kulinarny Warsztat z dzieckiem

Na początek wspomnę, że wprost NIE WIERZĘ, że czas tak szybko biegnie, to wprost nie możliwe, niedorzeczne, nieprawdopodobne i nieznośne.

No chciałam się na ten warsztat przygotować jak należy, wszystko dopracować, poruszyć znajomości kulinarno blogowe, poznałam wszak tak wielu kulinarnych blogów na Orange Blog Talks Taste, więc inspiracji byłoby tym bardziej więcej. Byłoby …
W tym miejscu chciałabym pozdrowić fantastyczne osoby z blogów – Krew i mleko, Pora coś zjeść, Z pamiętnika dietetyka, Dorota smakuje, From movie to the kitchen,  czy Eksperymantalnie, którą podziwiam już długi czas, jak Dorotę z Pozytywnej kuchni – a to tylko mała część blogów – kulinarni jakoby troszkę rządzą, bo przecież jedzenie jest bardzo ważne i niezbędne do życia, raczej. Na 2 spotkaniach, w których uczestniczyłam była też Księgowa w kuchni, wreszcie dowiedziałam się kim jest, bo wszyscy o niej mówią i ją znają … tak racja Master Chef – ale niektórzy TV nie oglądają zbyt często. Miałam pomysł, by się do kilku z nich zwrócić z inspiracjami, by zrobić coś wspólnie, no ale … raczej nie zdążę z realizacją (cicho sza … jest 25.11 – 4:10 w nocy, raczej już nie da rady na dziś to przygotować).
Uwielbiam wiele kulinarnych blogów oraz ich autorów, np.

Jednak ja nigdy się nie poddaje …
Na szczęście były na weekendzie urodziny mojego męża i coś tam z Wiktorkiem upichciliśmy, więc może to będzie dobry pretekst do przedstawienia naszych kulinarnych wariacji.
A jeśli to nie sprosta wymaganiom to mamy jeszcze coś.
Mój synuś w kuchni bardzo mi pomaga, uwielbia się bawić, mieszać, wałkować, wszystko co tylko się da – ma fantazję i kulinarne zacięcie.
Czasem mówi, „mamusiu co dziś zrobić ci na śiadanko” – śiadanko dokładnie tak.
Pamiętam jak fantastycznie bawiliśmy się przy lepieniu pierogów – było to jakiś czas temu, ale sfotografowane, więc tym bardziej miło wspominać i zapomnieć nie można. Morał z tego taki, warto robić zdjęcia, uwieczniać te najpiękniejsze momenty, wraca się do nich z ogromną przyjemnością. Zobacz ja robiliśmy smaczne pierogi – już wtedy mieliśmy dobre pomysły na zabawy z dzieckiem – takie preludium do warsztatów z dzieckiem.
gotowanie-super
z-wac582kiem

smaczne-mniam-mniam

Harmonogram kolejnych warsztatów:
16/12 – WARSZTAT RĘKODZIEŁA ŚWIĄTECZNEGO
27/01 – WARSZTAT MUZYCZNY
24/02 – WARSZTAT LOGICZNEGO MYŚLENIA (zadania, gry i zabawy rozwijające logiczne myślenie u dzieci)
24/03 – WARSZTAT MATEMATYCZNY
28/04 – WARSZTAT HISTORYCZNY
26/05 – WARSZTAT SZTUK PLASTYCZNYCH
oraz 23/06 – WARSZTAT WARSZTATÓW – czyli niespodzianka w naszym

 plakat patron

*

Blogi biorące udział w DZIECKU NA WARSZTAT

DZIECKO NA WARSZTAT

LUK

podpis Optymistyczna