Optymistyczna piosenka, czyli top 10

Przy jakich melodiach można się bawić do granic możliwości fizycznych, humorystycznych i intelektualnych … jedynie chyba przy optymistycznych. Można się pośmiać i nastroić idąc na ważną rozmowę, ot choćby o pracę. Zapewne wtedy odpowiedź na pytanie co mówi kura jak z reklamy będzie tym bardziej zabawne (PS. tzn koguta).

Taki mam dziś nastój, więc i Ciebie zapraszam do optymistycznych melodii.

Uwielbiam muzykę, radosną, poważną, poezję śpiewaną, ale taka oto optymistyczna to jest najlepsze na wszystkie rozterki i bóle, jakoś tak sobie myślę, że bez muzyki to żyć jakoś tak się nie da.

Zacznę od mojej ulubionej Abby Abby – szaleję przy niej na całego, ale jest fantastyczna, bardzo energetyczna!

1. Olivia Anna Livki – Abby Abby !

olivia-anna-livki-3

2. Dzień dobry, Kocham Cię – Strachy na Lachy
Już posmarowałem Tobą chleb …

3. Love Generation – Bob Sinclar

4. Waka Waka (This Time for Africa) – Shakira

Waka.Waka

5. Don’t Worry Be Happy – Bobby McFerrin

don't-worry-be-happy

6. Wildest Moments – Jessie Ware – moja ukochana, no uwielbiam ją!
Nie mogłam się zdecydować na piosenkę Jessie – bo uwielbiam wszystkie! – chociaż jakieś takie optymistyczne = energetyczne nie są, ale są najlepsze i  nie mogło ich zabraknąć. Tu znajdziesz WIĘCEJ Jessie.

7.Testosteron – Kayah

8. Mamma mia – Abba

9. Waiting All Night – Rudimental
Jeszcze niedawno jakoś specjalnie nie zachwycałam się tą kompozycją, to chyba przez ten imprezowo-tragiczny w skutkach teledysk, ale po występie Kasi Stanek w sobotnim The Voice – uwielbiam!

10. Ty – właśnie Ty jesteś optymistycznym punktem w tym wyliczeniu.
Tak mi się na koniec wymyśliło.
Albo jeszcze jedno – to może być Twoja propozycja na optymistyczną = energetyczną piosenkę.
Jaka dla Ciebie jest?

___________________________________________________________
Dopisane – Lipiec 2014

To dopiero optymistyczna piosenka – Happy happy – uwielbiamy z moim 4-letnim synkiem!

podpis Optymistyczna

