KRAKÓW tak jak dziś …

Z miastem tym kojarzą mi się jedne z najpiękniejszych chwil z życiu – fantastyczny czas na studiach, poznane przyjaciółki, czas na rozwój, pierwsza studencka praca, godziny spędzone w księgarniach, przemierzone kilometry na spacerach. Tu wszystko się zaczęło – tu męża poznałam i się zakochałam. To miasto mnie w sobie rozkochało, chyba już na zawsze. I choć tu nie mieszkam, zawsze jak do swojego wracam domu.

IMAG0509

Zastanawiałam się skąd te litery – Kraków – Miasto Literatury UNESCO
Ten piękny październikowy weekend właśnie w Krakowie spędzam. Wszystko za sprawą Orange Blog Talks i tym razem kulinarnego spotkania. Chociaż ja bardziej z lifestylowego bloga, to jednak przyjęto moje zgłoszenie i bardzo mnie to cieszy. Ale o spotkaniu jeszcze będzie tu więcej w kolejnym wpisie już niedługo. Zdradzę jedynie, że było fantastycznie. De facto tego się spodziewałam.

Kolejną rzeczą też w sobotę miało być spotkanie na Targach Książki. Ale jednak co za dużo to nie zdrowo i wybrałam, że zostaję Pod Jaszczurami, Rynek 8. Tym bardziej, że dowiedziałam się, że na Targach są dzikie tłumy, a ja jednak lubię przestrzeń. Szkoda tylko,  że z wieloma ciekawymi osobami nie miałam okazji się spotkać. Najbardziej jednak liczyłam na podpis premierowej książki Tomka Tomczyka. No cóż może jeszcze się uda.

Co się dziś jeszcze wydarzyło.

IMAG0506Wspomnienia z uczelnią związane – nostalgia mnie ogarnia jak zawsze obok niej przechodzę.
Wieczorny spacer z przyjaciółką Anią po Krakowskim Rynku.
Nocne rozmowy z siostrą, wiele tematów za nami.
Najważniejsze to jednak tęsknota za rodziną, synkiem, bo dziś tu bez nich jestem. Pierwszy raz sama bez nich spędzam czas … od ponad 3 lat. Dziecko mi dorasta.
Ten czas rozłąki jest z pewnością nam bardzo potrzebny. Można pomyśleć, przemyśleć.

IMAG0512

Niedziela to kolejne inspiracje i atrakcje.
Najważniejsze to tym razem już Targi Książki i spotkanie z Martyną Wojciechowską – to dla mnie przedsiębiorcza, fantastyczna kobieta – mama – od dawna na mojej liście wywiadów Lert’s Talk. Z pewnością uda się nam któregoś pięknego dnia porozmawiać!!

Na kulinarnym spotkaniu Orange Blog Talks dowiedziałam się również o niedzielnym spotkaniu Festiwalu Kulinarnego NAJEDZENI FEST. Kto wie, może i tam warto być. Znalazłam coś nie coś na ten temat. 

Więcej atrakcji w Krakowie na weekend znajdziecie TUTAJ.

Dzieje się w Krakowie!

podpis

