Znów jestem studentką

Uwielbiałam ten czas, kiedy byłam na studiach. Miejsce, w którym studiowałam ma tu również ogromne znaczenie – Kraków – to miasto jest przepełnione młodymi ludźmi, którzy pragną wiedzy, którzy są kreatywni i otwarci na zmiany.
W Krakowie wszystko się zaczęło – moja odwaga, pierwsze, najtrwalsze przyjaźnie – po dziś dzień, a to już 8 lat po zakończeniu edukacji. Oj tyle się działo w tym okresie i męża poznałam też w tym czasie, spacery po artystycznym Krakowie – to zawsze inspiruje.

baner_student_300

Ale, ale, ale … nie o tym tu miało być, a o nauce.
Znów jestem studentką – to za sprawą kreatywnej Uli Phelep, która potrafi kreatywnie rozbudzić i inspirować. Stworzyła ona miejsce, w którym każdy z nas może poznać niezwykłe tajniki kreatywnego marketingu i to w przystępnej formie. Jak kreatywna jest Ula, mieszkająca w pięknej Francji możecie się jeszcze dowiedzieć z bloga Sen Mai – z pewnością wiele osób zna go doskonale. Ostatnimi inspiracjami było wyzwanie foto 1, 2, 3.

Jak zostałam studentką i co ja w ogóle chce studiować?
Bloga Uli Sen Mai czytam już od dłuższego czasu, lubię jej kreatywne wyzwania foto, to co lubi w poniedziałki i ją w ogóle, bo inspirująca z niej osoba. Trafiłam niedawno na wpis o możliwości zapisania się na kurs, okazało się również, że dwa miejsca Ula wybierze sama z ogłoszonego konkursu. Jeśli konkurs czemu nie skorzystać z takiej formy – to zawsze taki dreszczyk emocji – czy wygram. Myślałam pozytywnie jak zawsze, że uda mi się wygrać, że to miejsce na mnie czeka. I co … wygrałam, ja czyli Optymistyczna Mama, zobaczcie wyniki konkursu na e-kurs. Przeczytałam jadąc autobusem – powstrzymałam się, aby nie skakać z radości. Mieć szczęście się to nazywa.
Zatem od dziś jestem studentką – rozpoczęłam e-kurs na blogowanie z pasją.
banner_marketing2

Co się stanie niedługo na blogu sami będziecie obserwować.
Chociaż lekcje jeszcze się dokładnie nie zaczęły, a ja już mam tyle pomysłów na kolejne wpisy, że nie wiem tylko kiedy to wszystko zrealizować.
Zdradzę  Wam plany na najbliższy tydzień – wszystko już skrzętnie od wczoraj zapisane w notesie, ale także zrealizowane, teraz tylko należy to przelać na bloga.

– palmiarnia i egzotyczne rośliny
– kompozycje ogrodowe, czyli iglaki z wrzosami
– kolejna niezwykła rozmowa – czyli Let’s Talk

inspiracje na nowy tydzień

To tylko mały przedsmak tego co się wydarzy, a będzie też coś dla dzieci – znacie może portal Ciufcia.pl?
Niedługo poznacie.

Miłego nowego tygodnia Wam życzę, u mnie zaczął się bardzo intensywny!

podpis

