BloSilesia czyli spotkanie na śląsku

Zrzeszenie blogerów, dobra nazwa, fantastyczni ludzie, spotkanie, merytoryczna wiedza – to wszystko cechuje spotkanie, w którym uczestniczyłam we wtorek, 8 października – tak to już tydzień minął, czas więc na relację.
Bardzo spontaniczna decyzja o tym, że będę – bo dopiero w poniedziałek się zdecydowałam, zresztą po tym jak na profilu fb bloSilesia potwierdziła, że ma wolne miejsca – dla mnie – super.

Nie mogłam nie skorzystać.

Byłam i było fantastycznie – bloSilesia to świetni ludzie z pasją, który regularnie chcą się spotykać by wzajemnie poznawać, motywować, doświadczać, rozmawiać i przekazywać wiedzę o tym co jest tu ważne – tu czyli w świecie blogerów.
Jak było – sami zobaczcie.

spotkanieFot. Fotoinni

„Kasa, Sława… i precz z banałami!”

 Jak takie hasło ma nie przyciągnąć – to ono mnie tu zwabiło – poniżej informacje ze strony bloSilesia.

Wystartowali o godz. 18:00 w pijalni piwa Biała Małpa w Katowicach.

Zarejestruj się i pobierz bilet – tu nie spełniłam warunków 😦 ale się udało – to z racji szybkiej decyzji o przybyciu. PS. Nie znałam nikogo z organizatorów, z nikim nie rozmawiałam – teraz mogę powiedzieć, że kilku poznałam – a jednak się udało tam być. Czyli wszystko jeśli się chce jest do spełnienia. Do odważnych wszak świat należy.
Bardzo sympatycznych ludzi poznałam.

Działo się – działo merytorycznie.
Całość poprowadziła Dagmara Gdala, bardzo pozytywna, spontaniczna dziewczyna.


Dagmara GdalaFot. Fotoinni

  • Merytoryczne prezentacje:

    1. Tomasz Lach:  “Blogi, SEO i złodzieje”- czyli co bloger powinien wiedzieć o SEO, jak skutecznie rozprawiać się z złodziejami treści i co te dwa tematy mają ze sobą wspólnego.
    2. Alina Moskwa: „Początki blogowej współpracy z firmami”- czyli jak zacząć i co zrobić by zostać zauważonym.
    3. Michał Jaraczewski ”Blogi i blogerzy: dziś i kiedyś”- co można osiągnąć dzięki blogom patrząc na top blogerów obecnych i tych z minionej dekady.
    4. Aleksandra Pieron i Piotr Urbanik, -”Bloger, firma i agencja” – jak wygląda współpraca z blogerami od strony agencji i firm, a także jak zbudować pozytywny wizerunek w sieci.
    1. organizatorzyFot. bloSilesia – Inicjatorzy i organizatorzy BloSilesia  Michał, Dagmara, Tomek i Alina 

     

  • Hyde Park
  • Blogerskie pogaduchy przy dobrym piwie
  • Gifty i niespodzianki, czyli to co blogerzy lubią najbardziej


Tu zapraszam do relacji z Dziennika Zachodniego.

Możecie też pooglądać – całość nagrała HARROLD TV – jestem nawet w czołówce. Dla kogoś kto nie był polecam, dla tych co byli – przeżyjmy to jeszcze raz.

czołówka

Fantastyczne było to, że ja – jeszcze! nie gwiazda blogosfery – spotkałam tam tyle znajomych twarzy. Agata, Kamila, Marcela Paulina, AngelikaOla, Alina  –  Dziewczyny bardzo miło było Was spotkać i porozmawiać – oby częściej.
Widzicie jak te spotkania łączą ludzi – można poznać fantastyczne osoby, w dodatku takie, które mają pasje, nie są leniuchami z przed telewizora. Tak myślę – chyba, że to pozory – ale dobre pozory.

Zatem moja myśl na dziś – SPOTYKAJMY się, POZNAWAJMY to początek fajnych relacji, a potem już tylko kasa, sława … i precz z banałami.

To pisałam ja Optymistyczna Mama (Paulina).
podpis.png

