B jak blogowanie

W pierwszej chwili pomyślałam o synu, o naszej rodzinie, bo na B jesteśmy – od nazwiska oczywiście, nie np. od baranów, chociaż to też troszkę ma tu znaczenie, astrologiczne znaczenie.
Następna myśl … blogowanie i jest to jak najbardziej na miejscu, bo od dłuższego czasu to moja pasja – do tworzenia, do zatrzymywania chwil i spełniająca marzeń.

blogowanie

Blog to dla mnie odskocznia, to mój optymistyczny świat, w którym jest miejsce jedynie na te najpiękniejsze chwile, jednocześnie taka fantastyczna radość z tworzenia każdego wpisu, każdej nowej poznanej osoby, każdego komentarza. To jest kwintesencja blogowania.
Jeśli blogowanie – to jeszcze ważną kwestią jest właśnie społeczność, czyli szeroko pojęta blogosfera, która jest niesamowitym zrzeszeniem pasjonatów pisania, fotografowania i tworzenia, nie tylko nowych treści w sieci.

Jeżeli blogowanie to dodać należy jeszcze, B jak:
– blog
– blogosfera lub też blogoSFERA
Blog Forum Gdańsk
Blog Roku
– Blog Day
– budowanie własnej marki

Więcej inspiracji na B znajdziecie na blogu Sen Mai.

*********************************************************************************************************************

W ostatnim czasie B jest dla mnie również wspomnienie o Babci (10.10.13) – pamiętamy. 
„Wierna Bogu
Wierna człowiekowi
Wierna życiu
Zatroskana o losy ludzkości
Wielki Człowiek pojednania
Żyła całym światem.”

podpis.png

