Wyzwanie foto – żółty

Uwielbiam ten kolor, jest taki energetyczny, pozytywny – optymistyczny, słoneczni, ciepły.
To kolor dla odważnych, bo bardzo przyciąga wzrok, dla pozytywnych i zwariowanych osób, które tym samych pokazują swój doskonały nastrój. Ale nie tylko strój – wyobraźcie sobie samochód w tym kolorze – przyciąga prawda.
Takie są moje skojarzenia w kolorze yellow, giallo, amarillo, jaune – to  językach, które w mojej karierze naukowej się przewinęły. Jest kolorem troszkę zwariowanym stąd może to moje językowe skojarzenie.

Wiecie jak jest żółty w innych językach?
Zróbmy konkurs na najbardziej ciekawy żółty odpowiednik z innego kraju.

Co za pomysły szalone przy tym kolorze mi się włączają, to wszystko za sprawą Uli Phelep, która na blogu Sen Mai tak inspiruje.

Moje inspiracje – porozglądałam się wokoło i mój żółty to zabawki Wiktorka i kilka rzeczy na moim parapecie. Nawet nie pomyślałam kilka lat temu, kupując donicę w żółtym kolorze, że może mi się kiedyś przydać.
doniczka

dynia i skarbonkaNajbardziej mi się podoba ta kompozycja z kolorem żółtym – stoi u mnie na parapecie już chyba od miesiąca.

dynia

samochód

Odsyłam Was bardzo serdecznie do bloga Uli Sen Mai, na którym inspiracji z tym wyzwaniu jest naprawdę wiele – są fantastyczne.
Niezwykle kreatywna, fantastyczna osoba, musicie ją poznać.

cropped-podpis3.png

