Podejmij wyzwanie – WYZWANIE FOTO

Uwielbiam WYZWANIA – a te u Uli z bloga Sen mai są świetnym sposobem na kreatywny tydzień, na poznawanie nowych osób i blogów – uwielbiam te wyzwania fotograficzne. Obserwuję od wielu miesięcy i ciagle coś mi przeszkadzało, aby w nich uczestniczyć … ale ale – tak być nie może.
Zatem październikowe wyzwanie foto czas zacząć.
Październikową edycję rozpoczyna hasło: TWOJA SŁABOŚĆ.
Słabość to ja mam do wielu spraw … do mojego syna, całusów, męża, pięknych przedmiotów, zdjęć, do fotografowania, do kupowania różnych rzeczy dla mojego smyka, do rozmów przez telefon, do słodkości, do jedzenia i do książek. Niecałe 24 h temu właśnie przyszła mi zamówiona kolekcja książek – mam słabość!
Zanim jednak słabość do książek – to inną słabość Wam pokaże.
Jak można słabości nie mieć – każda Mama, Tata, rodzic tak ma – słabość do dziecka swego.

Wiktorek nasz

Ale … zdjęcie moich zdobyczy zrobię po pracy, bo zapomniałam z rana zrobić, a wieczorem też jakoś nie wyszło zrobienie. Jednak przy sobie teraz mam kilka książek – to te poniżej.
Jadąc do pracy czytałam właśnie … Zupa musi być – można świetnie się ubawić.
Czytałam na głos, więc słuchał i syn i mąż – i śmiali się ze mną, co oznacza, że jest fajna, bo zupa musi być … pomidorowa, rosołek, ogórkowa, żurek, brokułowa … musi być! 

IMAG0427

Zawsze uwielbiałam spędzać czas w księgarniach, pamiętam te z czasów studiów w Krakowie, byłam często, aby poczytać i coś dla siebie zakupić. Nawet na swój ślub zamiast kwiatów prosiliśmy o książki – te z dedykacją tym bardziej cenne.
Będąc ostatnio w Krakowie odkryłam też na spotkaniu mam blogerek księgarnio-kawiarnię o enigmatycznej nazwie … Czułym Barbarzyńca – raj dla każdego, kto lubi książki, wygodne sofy, zapach kawy, pyszne ciacha i atmosferę przyjazną.
Ktoś chętny na spotkanie w Czułym?

To moje książki z tego dnia – dostałam dwie z nich, ale my również kupiliśmy Wiktorkowi do jego kolekcji – tym razem Brzechwa. Wiktorek książeczek ma już ogrom, teraz musimy zrobić naszemu synowi biblioteczkę z prawdziwego zdarzenia.

Wychowanie w duchu empatii – bardzo ważna książka (książeczka – cieniutka, ale treściwa). Niezwykle o ważnych relacjach z dzieckiem mówi.
DSC_9014

*Wyzwania foto na październik.
tematy1

 Inspirująco przyznacie.
 Lubicie takie wyzwania?
 Jakie słowa umieścilibyście na liście wyzwania?
podpis
