A gdyby … powtórzyć to jeszcze raz

Co to był za wrzesień – tak intensywnego, fantastycznego czasu w świecie blogosfery dawno nie miałam … poprawka nigdy wcześniej nie miałam. Poznanie tak ciekawych kreatywnych osób utwierdziło mnie w przekonaniu, że odważni, kreatywni ludzie są wszędzie … piszą, tworzą i potrafią inspirować na każdym kroku.  Ale … jest jeden haczyk. Aby ich poznać musisz wziąć dupę w troki i ruszyć z przed telewizora czy gdzie tam teraz siedzisz i otworzyć się na nowe doświadczenia, na ciekawe formy spędzania czasu – musisz wyjść ze swojej przyjemnej strefy komfortu, bo tam zbyt wiele się nie zadzieje w Twoim życiu. Te spotkania utwierdziły mnie również w tym, że to co teraz robię ma sens, że to co robi się z pasją prowadzi do fantastycznych rzeczy.

Po tym przydługawym wstępie zapraszam do fotograficznego wspomnienia pierwszego ze spotkań Mam Blogerek widzianego oczami profesjonalnego fotografa. Fantastyczne spotkanie Mamowe w magicznym Krakowie. Działo się działo!

SMB0015

SMB0014

SMB0016

SMB0017

SMB0018

SMB0025

SMB0031

SMB0042

SMB0067

SMB0074

SMB0093

SMB0105

SMB0137

SMB0121

SMB0156

SMB0154

SMB0164

SMB0174
Najważniejsze na spotkaniu byłyśmy My – Mamy i nasze dzieci. To było spotkanie, abyśmy wreszcie mogły się spotkać i w realnym świecie porozmawiać. Bardzo to był przyjemny czas.

SMB0194

SMB0198
SMB0264

SMB0326

SMB0335

SMB0351 - Kopia

SMB0403

SMB0480

SMB0471

Dziękuję serdecznie wszystkim Mamą za tak fantastyczne spotkanie, możliwość poznania Was była dla mnie prawdziwą przyjemnością.
Bardzo dziękuję również sponsorom i patronom spotkania, którzy przygotowali niesamowite prezenty – za każdy z osobna dziękuję.

sponsorzy i patroni

BartekGellweBaby’s SecretDzidzia ShopChiccoColor StoriesMrugałaOleofarmAkademia UmysłuTołpaFitellaHeanMay LilySkarby SyberiiCzu CzuMamineFlos-LekMała MamaKura DKubazuNukStylePitWydawnictwo MIND, STEAMASTER,MamatuDollyNudaTuban.

podpis