BAM – Bloggers and Authors Meet Up

Niesamowite wydarzenie, niesamowity wrzesień, który ma do zaproponowania tak wiele fantastycznych wydarzeń i spotkań.

21 wrzesnia
W piękny sobotni dzień wybrałam się na BAM – spotkanie dla blogerów, które zorganizowała Edyta z Life Skills Academy. Kto nie czytał zdecydowanie powinien nadrobić wywiad z Edytą jaki przeprowadziłam niedawno – o przedsiębiorczej mamie.
W tym dniu poczułam się dodatkowo młodsza … o przynajmniej 10 lat. A to za sprawę Kamili – czyli Panny Mi oraz Klaudii – fotografki i znawczyni kosmetyków. Jak na kobietę i mamę już po 30 jakoś tak zapomniałam już jak to jest – biegać za tramwajem, mieć czas na spotkania – nie no z tym to żartuje, ostatnio mam ich nadmiar.
Ten dzień w ogóle był zakręcony, ale wszystko szło w dobrym kierunku.

Trafiłyśmy wreszcie na BAM, odbywające się w Krakowie, w Hotelu Leśne SPA.
Od razu spotkałyśmy Edytę, która już nam drogę na spotkanie wskazała i wreszcie mogłyśmy się poznać.
Spotkanie było ciekawie przygotowane – nastawione na merytoryczną wiedzę i możliwość poznania siebie wzajemnie.

IDEA BAM wg Edyty Zając
BAM – Bloggers and Authors Meet Up – to wydarzenie skierowane do blogerów z całej Polski, którzy wciąż pragną się uczyć, doświadczać i stawiać przed sobą wyzwania. O tak – dla osób szukających inspiracji, nowości, zmian i pomysłów. Wyobraź sobie kilkudziesięciu blogerów i ich burzę mózgów. 

BAM - mamy

Rozpoczęliśmy od pysznej kawy (i nawet ja nie pijąca zbyt często kawy, bo jedynie kilka razy … w roku – zachwyciłam się smakiem). Historia kawy też mnie bardzo zainteresowała – wiem teraz jak ważny jest proces wypalania i skąd aromat kawy. Informacji udzielali nam specjaliści z Palarni Kawy Kelleran – widać było ogromną pasję, a i jeszcze dodatkowo zapraszają do siebie, aby obejrzeć cały proces parzenia kawy. Z przyjemnością skorzystamy – mąż uwielbia dobrą kawę.

BAM - kawaźródło: Profil fb Palarnia Kawy Kelleran

Podniebienie zaspokojone, teraz czas na merytoryczną wiedzę z zakresu social media.
Na pierwszy ogień – Michał Sławiński i „Social media a blogowanie. Ciekawe przypadki i najlepsze praktyki”.
Interesujące informacje jak zaprosić do własnego blogowego domu.

Następnie Tomasz Biskup i kreatywne warsztaty „Mechanizmy tworzenia”. Bardzo przypadły wszystkim, było zabawnie i dużo się działo. Kreatywnie się rozwijaliśmy – przykrywając się mięciutką chmurką, bardzo to ciekawe sposoby na rozwój (uśmiech). Warsztaty nas poruszyły i rozluźniły jeszcze bardziej atmosferę, która i tak była fantastyczna.

Był świetny czas na rozmowy, na poznawanie się wzajemnie. Poznałam świetne osoby, które czytam już dłuższy czas – Angelikę od Don Filipa, kreatywną Alinę, którą uwielbiam czytać, słuchać również, filigranową Krufkę, Małgosię z Filozofii Jazdy Happyholic, Happier at Life, i jeszcze taki wiele innych fantastycznych osób.   
Było tyle ciekawych rozmów, a tak myślę, że jeszcze wiele się nawet nie zaczęło. Wydaje mi się, że to dopiero początek, aby poznawać się jeszcze bardziej. Wiele rozmów jeszcze przed nami!

BAM - wszyscyfot. Adrianna Sadkiewicz

Co jest najważniejsze w tego typu wydarzeniach:
– wiedza
– rozwój
– poznawanie się
– kontakty

Dlatego jestem szalenie wdzięczna Edycie za to spotkanie. Za to za tydzień również – kolejne się szykuje wiecie … a co, jak się rozwijać, jak się poznawać to na całego. Z tym, że w tym dniu w sobotę mam również wesele – na szczęście pod Krakowem.
I znów okazało się, że jestem optymistyczną osobą. Zaczynam się zastanawiać czy coś po za tym jeszcze inni zauważyli i będę zauważać. Optymizm, pozytywne nastawienie jest bardzo ważne w życiu, ale jednak dobrze być postrzeganym jeszcze za inne wartości.

PS. Kto był i ma relacje ze spotkania to zapraszam wpisywać w komentarzach linki.

podpis

