Podsumowanie lata

Czas już na wspomnienie lata, zbliża się bowiem jesień.
Dlatego najlepszy to moment, aby zobaczyć jak było w czasie letnich podróży, letniego szaleństwa i tych ciepłych, słonecznych dni, które uwielbiam – bo dzień jest dłuższy, jest idealny czas na wszystko, a słoneczko tylko dodaje dodatkowej energii.

DSC_8395

A mnie jest szkoda lata
I letnich, złotych wspomnień,
Niech mówią: głupi o mnie,
A mnie jest żal …
Za oknem szaro, smutno,
A jeszcze przed miesiącem
Wesoło, zieleń, słońce …
Naprawdę żal.

– Jerzy Połomski

Już od poniedziałku 23 września mamy astronomiczną jesień, chociaż w powietrzu od dłuższego czasu czuć już chłód, a wieczorami tym bardziej. Deszczowa aura różnie nastraja, skłania też do noszenia cieplejszej odzieży, butów i wyciągania parasoli – idzie jesień już na całego. Najlepszy to więc czas na wspomnienia, podsumowanie ciepłych, słonecznych dni. Teraz tym bardziej na wspomnienia będzie więcej czasu, wszak większość część dnia spędzać będziemy w domku, siedząc w wygodnym fotelu, przy muzyczce, z kubkiem herbaty z sokiem malinowym albo miodem w ręku i dzieckiem bawiącym się na dywanie swoimi autkami lub układając puzzle.

Powspominajmy zatem.
Wakacje spędziliśmy podróżniczo, rodzinnymi szlakami – od małopolski po lubelskie, świętokrzyskie, aż na mazowieckie tereny. Wybraliśmy najbardziej ciepły letni czas, a nam udało się właśnie wtedy urlopować. Ma się to szczęście. Mówiłam, że optymiści mają wiele szczęścia i pozytywnych wydarzeń.

– udajmy się po zdrowie do Buska Zdroju
– zapraszam spacerkiem po Kazimierzu Dolnym nad Wisłą
– poznajcie klimat w Pałacu w Wilanowie
– byliście kiedyś tam daleko, aż przy granicy z Ukrainą?

DSC_8591

dsc_8516

dsc_8545

DSC_8672

DSC_8290

DSC_8210

czas dla nas

1

Latem ruszyłam z długo odstawianym moim autorskim cyklem wywiadów z przedsiębiorczymi mamami – Let’s Talk, w którym na pierwszy ogień poszła doskonałą kobieta Edyta z Life Skills Akademy – POLECAM przeczytać. Pokazała jak być osobą przedsiębiorcza, jednocześnie będąc mama – dobry przykład do naśladowania. Niedługo usłyszycie o kolejnych fantastycznych mamach. Projekty już tworzymy.
Jeżeli chodzi o Edytę to już jutro wreszcie będę mogła ją spotkać, a po za tym wiele innych ciekawych osób, m.in. kreatywną Alinę z Design yoy life, Cacynkę Kasię, Angelikę z Codziennika Żelichowskiej i ponownie Kamilę z Panna mi i jej zabawki.

lets-talk

LSA_logo_internet

Była też letnia akcja pocztówka z wakacji i dzięki niej można było przypomnieć sobie jak to … kiedyś było. Jakoś troszkę odeszliśmy od wysyłania kartek na poczcie. A jakie to było jednak miłe wybieranie tych pocztówek.

CSC_8731

Latem spotkaliśmy również fantastyczne mamy, ich dzieci i mężów kilku też. Spotkanie Mam Blogerek w magicznym Krakowie było pierwszym naszym wydarzeniem, w którym mogliśmy się w rzeczywistości zobaczyć z innymi dziewczynami – Mami. Po za tym pozna spotkaniem byłam jedynie na spotkaniu Kominka, chciałam sprawdzić jak to jest z ta sztuką blogowania. Takie spotkania są fantastyczna formą do poznawania świetnych ludzi, tworzą się często tam relacje i kontakty z nowymi osobami. Poznałam tam właśnie Marię z mężem i Gabi z bloga oczekując i Basię z chicamala, z którymi utrzymujemy kontakt do dziś. Podobnie jest teraz po spotkaniu Mam. Teraz z mamami liczę na fajny kontakt, pewnie jeszcze nie raz tu o jakiejś mamie z tego wydarzenia u mnie usłyszycie.

SMB0433

Wiem, że płynę we właściwym kierunku!
Spełniam swoje marzenia.
Mam plan na najbliższe 10 lat.

statku-stara-mapa-model

Uwielbiam ten wakacyjny czas, czas kiedy na wszystko i dla wszystkich ma się czas, dla dziecka, które tego bardzo potrzebuje, męża i dla nasz wszystkich. Myślę, że ten okres dobrze wykorzystaliśmy.

Teraz czas na jesienne wyzwania. Tu również atrakcji będzie moc.

podpis

