Spotkanie Mam Blogerek

Mamy w internecie świetne Mamy. I te Mamy chcą się spotykać i poznawać. I bardzo dobrze.
(wiem, że od literki „i” się zdania nie rozpoczyna – ale … tak wyszło).

Spotkanie Mam Blogerek

To fantastyczne LOGO to dzieło Żanety z bloga Znaczki jak robaczki – brawo!

Zatem spotkanie czas zacząć, już jutro, 7 września Spotkanie Mam Blogerek, które zainicjowały fantastyczne dziewczyny – Mamy – Kamila z Panna mi i jej zabawki, Paulina czyli Potwora wózkowa, Żaneta z bloga Znaczki jak robaczki oraz Ola z Happiess is easy. Fantastyczne Mamy.
Jednocześnie są to Mamy – Amelki, Majki, Mateuszka oraz Lenki, Oczywiście każda po jednym maluszku, jak na razie. Chyba, że o czymś nie wiem – jutro sie dowiem.

Kiedy tylko zobaczyłam informację, iż dziewczyny organizują spotkanie to oczywiście pomyślałam, że fantastycznie byłoby poznać te świetne dziewczyny. Wysłałam zgłoszenie, że chcę uczestniczyć w spotkaniu i czekałam na odpowiedź.
Wiedziała, że będę na tym spotkaniu, czekałam tylko na potwierdzenie tego faktu. I co … i się nie dostałam, coś się dziewczynom pomyliło (kochane jesteście i tak). Było mi troszkę smutno, ale jednak co nie uciecze to nie odwlecze. W końcu kiedyś się spotkamy. Jakoś się z tym pogodziłam. Pojechałam na urlop – no trudno jakoś to sobie trzeba wynagrodzić. Żartuję – urlop był zaplanowany.

Ale, ale, ale …

Będąc na urlopie, otwieram maila i ku mojej radości dostałam jednak wiadomość, że to właśnie ze mną się spotkacie. No wiedziałam. Jak można było mnie tu pominąć. Chociaż w sumie przez to, że się miejsce zwolniło. Nie ważne – chcę WAS poznać i tu nic się zie zmieniło.
A więc DO ZOBACZENIA jutro w Czułym Barbarzyńcy w Krakowie – moim magicznym Krakowie.
Dziewczyny zebrały fantastycznych patronów tego wydarzenia.
Są niesamowite, tak jak ZAPOWIEDŹ Kamili.

Mówiłam, już mojemu synkowi Wiktorkowi, że pozna dziewczynki i chłopców – a on mówi, no już mi to mówiłaś. Cały Wiktorek – mój przedszkolak.
Cieszy się na spotkanie tak jak ja. Na stresy przez nie mamy czasu.

Bo my dziewczyny po prostu Robimy Internety 😉 jak to wyśpiewali Majk i Karol.
Michałowi z Brand24 potrzeba też głosów, aby wygrać WEB SUMMIT – pomóżmy zatem. Zagłosujmy! Została nie cała godzina.
WYGRYWA i WYGRA!

Pamiętacie to jeszcze?
INTERNETY ROBIE

podpis

