Gdzie i kim będę za 10 lat?

Zainspirowałam się na stworzenie listy planów do spełnienia w ciągu najbliższych lat.
Za 10 lat moje plany, marzenia i cele będę zrealizowane. 
Wszystko zależy bowiem od pozytywnego nastawienia, wiary oraz od realizowania krok po kroku postawionych celów.

large

A to chciałabym aby spełniło się za 10 lat – tak będzie.

Będę miała piękny, duży dom taki jaki zawsze mi się marzył. 
Dom z ogrodem, z drzewkami bonsai, z zieloną, mięciutką trawą i  dużą ilością kwiatów i krzewów.
Będzie w nim miejsce na wypoczynek na hamaku i miejsce na imprezy towarzyskie, np. urodzinowe Garden Party.

Będę miała dwoje, może troje dzieci.
Wiktorek będzie starszym bratem … Hani (zawsze chciałam mieć córeczkę o imieniu Hanna), nad trzecim jeszcze pomyślimy, po tym jak już pomyślimy nad drugim, bo fajnie mieć rodzeństwo.

Mąż ten sam oczywiście.
Tu nic bym nie zmieniała.
Ale … będzie miał swoją wymarzoną pracownię do tworzenia pięknych samochodów. To z pasji.

Podróże – będziemy podróżować po całym świecie.
Wymarzona w dzieciństwie Afryka i sawanny wśród dzikich zwierząt.
I Australijskie stepy, wreszcie zobaczyć fascynujące mnie Indie, Amerykę Południową, może Kolumbię.
O Europejskich pięknych miastach nie wspominając – bo tam będziemy spędzać słoneczne weekendy – Florencja, Rzym, Nicea, Paryż, Barcelona.
A w Toskanii jak już niektórym wspominałam będziemy mieć domek wakacyjny.

tuscany-bramasole-18

Własna działalność – firma przynosząca duże zyski, taka zrodzona z pasji, która przetrwa pokolenia i będzie się rozwijać. Najważniejsze właśnie to się rozwijać, a raczej na etacie nie za bardzo można się realizować, tu nic się nie zmienia. Przyjemnie byłoby tworzyć magazyn lub program związany z dzieckiem, rodziną, bo to blog daje mi jeszcze większą energię.
Tworzyć piękne rzeczy dla dzieci. Artystycznie się rozwijać.
Uwielbiam przebywać wśród pięknych przedmiotów, mieć wokół siebie inspirujących, mądrych ludzi – to dodaje energii nie tylko na cały poranek.

Kiedyś chciałam napisać książkę … może i to kiedyś się spełni. Chociaż z tym nie mam żadnego napięcia.
Tak przy okazji jak wyjdzie to będzie mi przyjemnie. Ale jak już miała by się taka pojawić, to musiałoby to być coś wielkiego, bo jakaś tak jedna z wielu mnie nie satysfakcjonuje. Coś na miarę JK Rowling. Czytałam, że pisarze całkiem nieźle się mają.

To tyle na najbliższe 10 lat.
U tak jest co robić.
Czas na realizację.

Zobaczymy co wyjdzie za 10 lat. Oby było tylko lepiej.

Starting-Lineimages

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
rodzina
dom

piękne

nie-odkc582adaj-marzec584
A jakie są Twoje marzenia?
Dążysz do ich realizacji?

podpis

