Let’s talk – czyli cykl wywiadów czas zacząć

Najwyższy czas na realizację mojego już prawie uśpionego cyklu rozmów z fantastycznymi, inspirującymi, przedsiębiorczymi i mądrymi Mamami. Otwieram zatem na blogu Cykl Let’s Talk, który w formie wywiadu przedstawi przedsiębiorcze Mamy, tym samym by móc inspirować do realizacji życiowych planów innych.
Tak więc zaczynamy!
let's talk
Myślałam o tym cyklu już bardzo długo, ciągle coś przed realizacją powstrzymywało, ale najwyższy czas na rozmowę.
Żeby nie było, że tak zupełnie odpuściłam, to przedstawiam Wam mój pierwszy „wywiad”, tzn przemyślenia na temat wywiadu z Romą Ligocką, bardzo inspirujące – poczytajcie, jak to jest być dobrym dzieckiem.

PS. Mam nadzieje, że nie będzie tak z tymi wywiadami 😉
rysunek3

Wreszcie cykl ruszy pełną parą, na początek przedstawię fantastyczną kobietę – Mamę, żonę, panią psycholog, przedsiębiorcę i blogerkę w jednym Edytę Zając, niezwykłą osobę, która inspiruje, uczy i zaprasza do dyskusji na wiele ciekawych tematów na Life Skills Academy.
Sami zobaczycie jak jest ciekawą osobą, a jeśli znacie to tylko się w tym utwierdzicie.
Będzie o przedsiębiorczej Mamie, ale nie tylko.
Zapraszam już niedługo.

podpis

