Letnia akcja czyli pocztówka z wakacji

Dziś zupełnie na luzie.
Po ostatnich akcjach jakie jak się okazało rozpętałam, trzeba spasować.
Co nie zmienia faktu, że dyskusja na temat przepychanek w blogosferze jest ważna, bo nie wydaje mi się, żeby nawet ironiczne czy też cyniczne obrabianie tyłka komukolwiek w miejscu jakim jest blogosfera było potrzebne.
Dziś w tym temacie również Chica Mala – droga na skróty czyli pseudo manifest małych blogerów.

Czy wysyłacie pocztówki z wakacji?
W dobie internetu, telefonów, XXI wieku to jakieś takie wydawałoby się zapomniane.
Przesyłamy sobie mailowo zdjęcia, wysyłamy MMS-y, a czy pamiętamy o pocztówkach, które kiedyś zbierało się z dalekich i tych bliskich podróży.
letnia akcja

Wakacje się kończą i zapewne niewiele z Was wysłało pocztówkę z wakacji.
A jednak chyba każdy taką pocztówkę dostawać lubi.

Jakiś czas temu na blogu Art Attack {By Inspired} znalazłam wpis właśnie o letniej akcji pocztówki z wakacji i dzięki temu przypomniało mi się to jak fajnie jest wysyłać pocztówki. Serdecznie dziękuję za to artystycznej Marysi, która za akcję jest odpowiedzialna. To świetna inicjatywa i z pewnością w kolejnym roku będzie powtórzona – ja już się na nią piszę.
Akcja trwa do 31 sierpnia i do tego czasu jest czas na wysłanie pocztówki do osoby przekazanej przez autorkę.

Swoją już wysłałam, miałam niezwykłą zabawę w wybieraniu pocztówek z wielu miejsc w jakich byliśmy w te wakacje, troszkę pojeździliśmy, więc kilka się zebrało.
Oto moja radosna twórczość na temat pocztówkowej akcji – takie ode mnie otrzymała koleżanka z miejscowości Porąbka.

pocztówka

pocztówki z wakacji

Ta oto poniżej ostatnia pocztówka to taka moja twórcza inspiracja.

pocztówka z wakacji

Tak swoją drogą polecam piękne Polskie miasta. Naprawdę warto pojeździć trochę po naszych fantastycznych okolicach, można znaleźć ciekawe i piękne miejsca. Polecam Busko Zdrój – małe miasteczko w województwie świętokrzyskim, w którym w Parku Zdrojowym można pospacerować i odpocząć. Polecam okolice Bugu przy granicy z Ukrainą, artystyczny Kazimierz Dolny nad Wisłą i Wilanowski Park w Warszawie na spacer w wielkim mieście.

wysłane pocztówki

Chciałam przypomnieć, że ja ciągle czekam na moją pocztówkę z wakacji 😉

PS. Swoją drogą do kogo ją wysłałam – jakiego bloga prowadzi?
To jeszcze z Marysią muszę porozmawiać na ten temat.

Podoba Wam się akcja pocztówkowa i czy lubicie wysyłać pocztówki?
Wysłaliście w tym roku?

podpis

