Małe zmiany – nowa Ja!

0

Czasem przychodzi taki moment, że czas na zmiany.
Zmiany są w życiu ważne.
Prowadzą często do ulepszania siebie pod wieloma względami – życiowymi, rozwojowymi, ale również wizualnymi. I właśnie dziś o tych zmianach.
Na kolejne przyjdzie jeszcze czas by się pochwalić.

Czy lubicie zmiany w swoim wyglądzie?
Jak zmiany to tylko na lepsze.
Często powtarzamy sobie, że nie mamy na coś czasu, a wszystko zależy tylko od tego jak dobrze potrafimy zarządzać sobą w czasie. Bo kto jak nie Ty zarządza Twoim czasem.
Wreszcie postanowiłam i zrobiłam. I bardzo mi z tym dobrze.
Czekałam, bo jakoś tak zawsze bezpieczniej u właśnej rodzonej siostry poddać się zabiegowi upiększającemu 😉 Jakoś tak wtedy można więcej ponarzekać i zawsze jest możliwość jeszcze skorygowania jakby coś nie wyszło.
Dlatego szybka decyzja i w sobotę (już 2 tygodnie temu) byłam u siostry w Krakowie w jej salonie Karmeline.

karmeline

karmeline1

karmeline2
Oczywiście skorzystaliśmy razem z Wiktorkiem, chociaż jakoś tym razem było trudniej niż zwykle. Tylko z tego wszystkiego już na miejscu zdjęcia nie zrobiliśmy. Ale wyszło super i Wiktorek uśmiechnięty. Na koniec bardzo chciał jeszcze cioci pomóc posprzątać, więc zobaczycie efekty na zdjęciach.
1

1a
2

Witorek lubi pomagać, ciocia była zadowolona.

DSC_7932

Też lubicie takie drobne zmiany, poprawiające humor i samopoczucie?

