Garden Kids Party – inspiracje

W ostatnim czasie wyszukiwałam ciekawego sposobu na zorganizowanie urodzin dla mojego syna Wiktorka. I znalazłam – wymyśliłam, że urządzimy Garden Kids Party! Lato powyżej 30° C, więc idealnym miejscem na spędzanie czasu jest właśnie zielona trawka w ogrodzie. Ma być luźno, sielsko, smacznie, wesoło i kolorowo!

Inspiracją, więc na dzisiejszy dzień jest letnie przyjęcie w ogrodzie, czyli Garden Party.
Przygotowując się do 3 urodzin mojego trzylatka przejrzałam naprawdę wiele stron i można było naprawdę odpłynąć oglądając te wszystkie pięknie przygotowane ogrody, dekoracje , pomysły na organizację w letniej scenerii.
Urodziny dziecka są świetną okazją do przygotowania naprawdę fajnego przyjęcia.

Oto inspiracje dotyczące Garden Kids Party.

1

2

3

4 garden party

5 garden-party-3

6 child_birthday_diy_decoration

7

8

10

11

11a

Przyjęcie w marynarskim stylu jeszcze Wam kiedyś pokażę, bo jest to kolejna inspiracja, która chodzi za mną już od naprawdę długiego czasu. Chyba jak zobaczyłam wiele z tych zdjęć zapragnęłam mieć takie dekoracje na urodzinach syna, ale przy okazji ciągnie mnie z rodziną nad morze.

12

13

14

15

16

1819 dinner-garden-garden-party-outdoor-party-Favim.com-209083

20 ideas-for-garden-outdoor-rooms-Hang-a-canopy

Jakiś czas temu (koniec czerwca) jeszcze przed urodzinami mojego syna, przeglądałam naprawdę wiele ciekawych stron w poszukiwaniu inspiracji właśnie na urodziny i nawet przygotowałam dla Was ten wpis, ale … zapominałam go opublikować.
Tak więc dzisiejszy wpis jest oficjalnie jeszcze z czerwca.
Na dzisiejszy dzień na inspiracje wybrałam właśnie Garden Kids Party. Pogoda cieplejsza, więc tak pomyślałam, że jest to świetny dzień na pokazanie Wam tej pięknej galerii zdjęć. Pisząc sobie spokojnie, myślę sobie … przecież ja to już kiedyś robiłam. Hmmm, wiem, to dzisiejszy gorszy dzień w pracy dlatego coś mi się miesza, ale nie … przecież pisałam. No właśnie pisałam – i zapomniałam o tym.
Ale na szczęście nic w przyrodzie nie ginie i galeria jest już w Waszym posiadaniu 😉
Mam nadzieje, że przypadła Wam go gustu.

*

źródło:
wy-googlowane garden party, garden kids party

http://blog.paper-source.com/parties/diy-party-ideas-for-kids/
http://www.hiresociety.com.au/gallery/

