Letnie inspiracje modowe – kids

Lato pełną parą, temperatura powyżej 30°C.
Taka pogoda zainspirowała mnie do wyszukania ciekawych modowych propozycji dla dzieci.
Na dziś, więc przygotowałam kilka takich letnich zestawień dla naszych pociech.

Oczywiście z racji tego, że mam syna to właśnie na takie w głównej mierze patrzyłam i muszę powiedzieć, że znalazłam całkiem niezłe zestawy.

1)

1 summer boy teen

2) 

2 summer boy przedszkolak

źródło

3) 

3 garden party boy

4) H&M dla dzieci – wiosna-lato 2013

4 HM Kids wiosna-lato 2013

5)

5 niemowlak

A to już coś dla dziewczynek, śliczna ta sukienka w kwiaty oraz żółte buty marki native.

7 summer girl przedszkolak

native jefferson

H&M dla dzieci – wiosna-lato 2013

8 HM Kids wiosna-lato 2013

Nie mogłabym nie wspomnieć o oryginalnej propozycji z kolekcji CzesioCiuch czyli autorskiej marki ubrań dla dzieci stworzonej przez Czesława Mozila oraz projektantkę Dorotę Zielińską.
Czyż te spodnie nie są rewelacyjne.

czesiociuch

czesiociuch1

Lubię bardzo również ENDO, zawsze skuszą jakimś ciekawym tekstem i … piszą wierszem. Nie mogłam się zatem nie skusić i ostatnio kilka takich fajnych ciuszków zakupiłam. Wiktorek założył wczoraj nową koszulkę z kotwicą i … oczywiście uciaprał się lodami czekoladowymi. Ale koszulka mu się spodobała.
endo

Całkiem niezła kolekcja się tu uzbierała, teraz na zakupy czas się wybrać.
Też tak macie, że najbardziej lubicie kupować ubrania dla dzieci?

*

*

