Fajnie mieć rodzeństwo!

Wspólne rozmowy, zabawy, wsparcie w trudnych chwilach, jak również wzajemna pomoc w dorosłym życiu to doskonałe argumenty by mieć rodzeństwo. A takich znajdziemy z pewnością jeszcze wiele. Posiadanie siostry czy brata to niesamowita moc, którą z pewnością docenia każdy z nas.
*
Taką mam refleksję po niedzielnym spotkaniu z siostrą – fantastycznie mieć rodzeństwo. Ja mam to ogromne szczęście, że mam przecudowne młodsze rodzeństwo, które kocham i z którymi uwielbiam rozmawiać. Kto mnie zna, wie, że zawsze lubię mówić pozytywne o nich rzeczy. Jestem z nich dumna, bo są mądrzy i wyjątkowi. Uwielbiamy się spotkać, rozmawiać, a przyjaźń  między nami jest taka naturalna. Chociaż potrafimy się pokłócić, to w krótkim czasie nie ma to znaczenia, bo zawsze potrafimy się porozumieć.

rodzeństwo

Pamiętam jak będąc dziećmi potrafiłyśmy sobie wymyślać ciekawe zabawy, jak siostra uczyła mnie wchodzić na drzewa (była w tym zdecydowanie lepsza ode mnie), jak uczyłam ją do matury z matematyki, ile pewnych technicznych wskazówek  przekazała mi druga młodsza siostra, jak się wspieramy i ile rozmawiamy przez telefon, a jaka dumna byłam z mojego brata studiującego w Hamburgu, albo też na jego własnym weselu. Pamiętam też jak stresującą sytuacją było dla mnie „świadkowanie” mojej siostrze, jak przeżywałam jej dzień. Niesamowite chwile można przeżyć dzięki rodzeństwu. Nie wyobrażam sobie ich nie mieć.

siła i moc

2

3

Tak sobie myślę, że posiadanie rodzeństwa to jedna z lepszych rzeczy w życiu, jakie mogą nam się zdarzyć. Dlatego wiem, że mój syn Wiktorek będzie miał rodzeństwo – nie wyobrażam sobie, żeby mogło być inaczej. Może jeszcze nie teraz, ale będzie miał! Kiedyś też będzie z tego z pewnością szczęśliwy. Na tę chwilę ma dwie siostry cioteczne i z nimi eksploruje świat zabaw.

WKN

*

Ciekawa jestem jakie są Wasze refleksje na temat posiadania rodzeństwa.
Czy macie siostrę albo brata – co dzięki nim zyskaliście?

*

