Matko, potrzebujesz zmiany? Wygraj metamorfozę!

Zmęczona swoim wyglądem? Zbyt zabiegana, żeby znaleźć dla siebie 5 minut?
Ciąża, a potem opieka nad maleństwem i codzienne obowiązki spowodowały, że już zupełnie zapomniałaś o sobie? Kiedyś lubiłaś kupować ubrania, kosmetyki, ale już tego nie lubisz, bo zmieniła Ci się figura, cera i już nie wiesz, co do Ciebie pasuje. A jak przypadkiem znajdziesz się w sklepie z ciuchami, czujesz się w nim jak ufoludek. Jeśli powyższa charakterystyka do Ciebie pasuje, weź udział w naszym konkursie i wygraj metamorfozę!

METAMORFOZA

Hmmm przeczytałam powyższy tekst i pomyślałam … tak, potrzebuję, to dla mnie.
Tak potrzebuje zmiany, szaleństwa, bo jestem zmęczona  zwyczajnym wyglądem. Czyżby konkurs spadł mi z nieba.

W dodatku piszą  – „Metamorfoza matki” jest właśnie dla Ciebie!
Ciekawe jaka byłaby ta metamorfoza, czasem zmiany są bardzo wskazane.
Chociaż ostatnio skróciłam włosy, ale wciąż czegoś mi jeszcze brakuje.
A może to przez ten brak wiosennej scenerii dodatkowo dla siebie jestem taka surowa.
Tak na wiosnę zmiana murowana !!!

Czy Ty również potrzebujesz metamorfozy?
Więcej informacji na temat konkursu przeczytasz TU
Może to konkurs właśnie dla Ciebie.

