Nas dwoje, nastroje …

Muzyka jest najsubtelniejszym przekazem emocji, daje wiele pozytywnej energii, nastraja, wzrusza, porusza serca.
muzykaKoncertowy wieczór gwiazdy na firmowym balu w Promnicach dla mnie był rewelacyjnym odprężeniem – uwielbiam ten rodzaj wrażliwej muzyki. Muzycznie było cudnie.
Zawsze poetycki rodzaj spokojnej, nastrojowej muzyki wywierał na mnie duże emocje i mogę jej słuchać ciągle, całe wieczory. Wystarczy zamknąć oczy i się zatracić w melodii i słowach. To nietypowy rodzaj muzyki dla wrażliwców. 

Rewelacyjny ciepły głos wokalisty Jarosława Wasika jaki słyszałam w pięknej scenerii Zameczku Myśliwskiego w Promnicach został mi na długo w pamięci. Teraz wieczorami i słucham dla przypomnienia. Niesamowite, że taka muzyka tak dobrze nastraja. hmmmmm
Piosenka „Nastroje” zawsze wzbudzała dobry nastrój – jest piękna, ale nie przywiązywałam uwagi kto też ją śpiewa, a tu niespodzianka. Już nie zapomnę kim jest twórca – jakże by można było. Poznałam i nawet na fotkę się załapałam z zespołem (J.Wasik, R. Cichy, I. Przebindowski). Dzięki Krzysiek za zdjęcie.
z zespołemPo za tym też bardzo ciekawy, sympatyczny człowiek z poczuciem humoru. Interesująca artystyczna postać 😉
A wiersz Mickiewicza w jego wykonaniu nabrał nowego znaczenia.
To był bardzo udany koncert – najlepszy.

POSŁUCHAJCIE – Jarosław Wasik

*

Pamiętam na studiach poetyckie fascynacje, którym zarazili mnie sympatyczni koledzy z informatyki.
M.in. Stare Dobre Małżeństwo – „Z nim będziesz szczęśliwsza” – pamiętam  doskonale – z tą piosenką łączyła się ciekawa historia.

Zawsze poetycka, liryczna, literacka piosenka zachwycała i zatrzymywała, by pomarzyć. Wśród moich ulubieńców jest na całe życie Grzegorz Turnau,  lubię bardzo piosenki Marka Grechuty – „Niepewność”, Michała Bajora np.”Moja miłość największa”, SDM, można by tak wymieniać.
Może to dlatego taka miłość do piosenek poetyckich, bo w moim rodzinnym mieście Busku Zdroju mieszkał Wojciech Belon, który tam właśnie stworzył poetycką Wolną Grupę Bukowinę, coś w tym musi być.
Uwielbiam słuchać muzyki, różnej w zależności od nastroju. A jak się już zasłucham to mnie późna godzina zastaje, jak ostatnio – czy to już ranek był. Tak prawie, a za kilka godzin do pracy. Ale taka już jestem – do tych wrażliwych z pewnością należę.

Te melodie zachwycają mnie.

