Pyszne Choco Milka

Bohaterem dzisiejszego dnia jest tajemnicza przesyłka, o której pisałam kilka dni temu.
Wreszcie tajemnica została ujawniona.
Od Streetcom dostałam oto taką wiadomość.

Ciasteczka Milka - Streetcom

Także nie jest już tajemnicą, iż zostałam Ambasadorką w kampanii ciasteczek Milka. Jest mi niezmiernie miło z tego względu, iż czekoladę uwielbiam (zresztą pisałam o tym ostatnio), chociaż ostatnio zdecydowanie bardziej jednak potrzebowałabym podjąć wyzwanie, które w ostatnim czasie podejmowało Hello Zdrowie, a wraz z nimi kilku znanych blogerów.

Jednakże jak można się nie skusić na takie pyszne słodkości od Milki.
Czyżby Milka wiedziała jak bardzo lubię czekoladowe pyszności. Ale nie tylko ja … mój mały szkrabuś Wiktor również jest łakomczuszkiem, chociaż staram się bardzo racjonalnie do tego podchodzić. Za dużo słodkości w takim wieku nie jest wskazane. Ciasteczka Milki jednak jak to było oczywiste bardzo mu posmakowały, ChocoLilaStix – kruche ciasteczka, oblane czekoladą były dla niego hitem, bo znikały w niesamowitym tempie. Ale ChocoMoo to po prostu rewelacja – nie dość że wyglądają, to jeszcze pysznie smakują – Wiktorkowi te krówki również przypadły do gustu. Tatusiowi również wszystkie bardzo posmakowały. 
Apetycznie wyglądają ChocoBiscuit i mi właśnie one bardzo spasowały – to kruchy, maślany herbatnik pokryty najdelikatniejszą czekoladą Milka. W jednym ciasteczku znajdziemy tyle czekolady ile zawiera jedna kostka. Wyśmienicie to brzmi, wygląda i oczywiście … smakuje.

ciasteczka Milka - przesyłkaZapraszam więc do skosztowana tych pyszności, z pewnością wybierzesz dla siebie te  jedyne, a że jest w czym wybierać, sami zobaczcie.
Ciekawa jestem jakie jest Wasze zdanie na temat czekoladowych ciasteczek od Milki. Czy próbowaliście już nowych ciasteczek, które najbardziej Tobie smakują ?

Milka ciasteczka
Jestem bardzo zadowolona z tej niespodziewanej przesyłki.
To mój gorący hit ciasteczek Milka – ChocoBiscuit. Mniam mniam.
ciasteczko

