Niespodziewana, tajemnicza przesyłka

Niezwykle bardzo lubię prezenty, przesyłki, niespodzianki.
W końcu mamy też taki okres świąteczny, że tych prezentów jest wyjątkowo jakoś więcej … ale to akurat jest fajnie.
Ale tego się nie spodziewałam.
tajemnicza przesyłka - 7

Wczoraj odbieram telefon i słyszę … „mam dla Pani przesyłkę” – hmmm przesyłkę – zaczęłam się zastanawiać co też tym razem zamawiałam, … nie przecież ja nic teraz nie zamawiałam. Raczej czekałabym na taką.

Ale skoro przesyłka – super – lubię prezenty. To ja może lepiej ją przyjmę. Upewniłam się, że nie jest płatna, więc tym bardziej.
Jednak odpowiedziałam – „niestety nie ma mnie w domu i czy ja bym mogła Pana poprosić, … bardzo bym Pana prosiła o przywiezienie jej do mnie do pracy, … to jest naprawdę blisko.” Miły Pan kurier oczywiście się zgodził i za jakiś czas miałam ją przy sobie.

Hmmm ale co to takiego – pisze na niej „ostrożnie szkoło” – hmmm interesujące. Zobaczcie sami.
tajemnicza przesyłka

Co też tam może być ?
Chyba potrzymam Was jeszcze w niepewności i tajemnicy.

Powiem jedynie tyle … tym Mikołajem tym razem jest STREETCOM. Bardzo dziękuję, więc za przesyłkę.
Nie spodziewałam się jej, bo kilka dni nie otwierałam mojej mniej uczęszczanej skrzynki pocztowej, ale dzięki temu była to naprawdę interesująca – tajemnicza przesyłka.

przesyłka

Jutro już Wam powiem co to było. Może chcecie zgadywać co też tam mam ?
Przypomnę, że na przesyłce widniał napis – ostrożnie szkło – chociaż to chyba dla zmylenia 🙂

