Świątecznych melodii czas

Czy u Wy również tak macie, że kiedy widzicie śnieg za oknem to zaczynacie myśleć o … świętach oraz muzycznych świątecznych melodiach. Nie ma w tym chyba nic dziwnego, bo świąteczne akcenty są już we wszystkich miejscach.
śnieg
Właśnie dziś za oknem … śnieg, nie da się ukryć – jest biało. Idąc do lekarza poczułam ten grudniowy, zimowy czas, aż nadto. Niestety jako przeziębiona siedzę sobie w domu (może nie za długo, bo wiadomo trzeba … pracować) i żeby nie było tak cichutko i spokojnie, kiedy leżę w łóżeczku to słucham … i złapałam się na tym, że zaczęłam słuchać melodii świątecznych – ale jak takiej muzyki nie wybrać, skoro wszędzie już ją widać.
Ja wybrałam w Mieście Muzyki radio RMF Święta.
Słuchałam Celine Dion – „The Christmas Song”, „Merry Christmas Everyone”, „All I Want For Christmas Is You” oraz niezapomniane „White Christmas” Armstronga.
Pomyślałam, że to piosenki, które słychać w tym okresie chyba zawsze.
Ciekawa jestem czy macie swoje ulubione świąteczne melodie i piosenki.
Jakich w tym okresie nie powinno zabraknąć?
piosenka świątecznaWarto posłuchać na święta – nastrojowe wiązanki – część I, część II, część III

Może zrobimy z tego listę tych najpopularniejszych – Listę TOP 10 !!!

podpis

