Uwielbiam …

Tak tak … uwielbiam, jest dla mnie energetyzująca, zmysłowa, smaczna.
Kojarzy mi się z dobrymi, optymistycznymi emocjami, z miłością, z szykiem i elegancją.
Życie jest właśnie jak ona … smaczne – słodkie, gorzkie, przynosi ona wiele emocji, wywołuje uśmiech na twarzy, życie bez niej jest jak plaża bez morza, niektórzy nie potrafią bez niej żyć.


Czekolada, bo o niej mowa jest substytutem … miłości.

„Życie jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiadomo na co się trafi.”
Forrest Gump

„Z chemicznego punktu widzenia czekolada to najbardziej perfekcyjny pokarm na świecie.”
Michael Levine, dietetyk

„Biochemia dowodzi, że nie ma różnicy pomiędzy miłością a dużą tabliczką czekolady.”
~ „Adwokat diabła”

Czekolada to za wikipedią gorzka woda – z nahuatl xocolatl – wyrób cukierniczy sporządzany z miazgi kakaowej,  tłuszczu kakaowego, tzw. masło kakaowe  lub tłuszczu cukierniczego, środka słodzącego i innych dodatków.
Wytwarzana w postaci tabliczek czekolady. Pierwsza czekolada w tabliczkach powstała w 1839 r. w Niemczech, wyprodukowana została przez firmę Jordan & Timaeus z kakao, cukru i koziego mleka.

Dzisiaj właśnie wypełniłam pewną ankietę, bardzo miłą zresztą i taka oto wyszła moja CZEKOLADOWA OSOBOWOŚĆ !!!
Jestem HOT CINNAMON – chyba dobrze, bo lubię oba smaki.
Po za tym aromat cynamonu poprawia funkcje poznawcze i pamięć.


Czy wiesz jaka jest Twoja czekoladowa osobowość ?

